حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس مطرح‌کرد:

«انقلابی» و «جهادی» از ویژگی‌های رئیس‌جمهور تراز انقلاب

«انقلابی» و «جهادی» از ویژگی‌های رئیس‌جمهور تراز انقلاب

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس با بیان اینکه یک رئیس جمهور خوب حتماً باید به ظرفیت نیروهای داخلی اعتقاد راسخ داشته باشد گفت: ئیس جمهور تراز انقلاب باید یک فرد انقلابی، جهادی و ساده‌زیست باشد.

روح‌‌الله لک علی‌آبادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» با اشاره به ویژگی‌های یک رئیس جمهور تراز انقلاب اسلامی از منظر مقام معظم رهبری اظهارداشت: رئیس جمهور تراز انقلاب باید کارآمد و با ایمان باشد همچنین از نظر مدیریتی یک مدیریت در میدان داشته باشد.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور تراز انقلاب باید سابقه خوبی داشته باشد و بتواند کشور را درست مدیریت کند افزود: رئیس جمهور باید به جوانان اعتقاد واقعی داشته باشد چرا که بسیاری از بحران‌هایی که در کشور به وجود می‌آید راه حل‌هایی دارند که توسط نخبگان و جوانان قابل حل است.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: یک رئیس جمهور خوب حتماً باید به ظرفیت نیروهای داخلی اعتقاد راسخ داشته باشد و بداند که همه مشکلات راه حل داخلی دارد و به نیروهای داخلی اعتماد و به انقلاب اعتقاد واقعی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور تراز انقلاب باید یک فرد انقلابی، جهادی و ساده‌زیست باشد بیان کرد: رئیس جمهور حتماً باید از اشرافی‌گری به دور و ضد فساد باشد؛ اینها ویژگی‌های کلی است که حضرت آقا در سال‌های متمادی در مورد ویژگی‌های رئیس جمهور تراز انقلاب فرمایش کردند.

لک علی‌آبادی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان شهیدش گفت: شهید آیت‌الله رئیسی یک ویژگی بسیار منحصر به فردی که داشت و می‌تواند برای افراد دیگری که در انتخابات حضور پیدا می‌کنند شاخص باشد این بود که «بسیار صبور» بود و در مقابل تهمت‌ها و توهین‌ها یک سعه صدر بسیار بالایی داشت به همین خاطر تشییع پیکر باشکوهی برگزار شد.

وی تصریح کرد: در میدان بودن شهید آیت‌الله رئیسی را مردم واقعاً متوجه شدند، شهید رئیسی پشت میز نمی‌نشست تا مشکلات را از پشت میز بنگرد بلکه در میدان حضور داشت تا مشکلات را لمس کند و واقعاً از ظرفیت نیروهای جوان استفاده می‌کرد.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: شهید رئیسی به انقلاب واقعاً اعتقاد داشت، ساده زیست بود و محبوبیت ایشان بعد از هر روز کاری بیشتر می‌شد.

وی اظهارداشت: بسیاری از افرادی که در تشییع پیکر شهید آیت‌الله رئیسی ایشان شرکت کردند ممکن است به او هم رای نداده باشند ولی وقتی عملکرد، صداقت و اعتقاد راسخش را به نیروهای داخلی دیدند، متوجه شدند  و پای کار آمدند.

لک علی‌آبادی عملکرد شهید آیت الله رئیسی را در مناسبت‌های بین‌المللی مطلوب ارزیابی کرد و افزود: شهید رئیسی رئیس جمهوری بود که معیارهای تراز انقلاب زیادی داشت و می‌تواند الگویی برای رئیس جمهور بعدی باشد.

وی عنوان کرد: بزرگوارانی که کاندیدای این دوره از انتخابات ریاست جمهوری شده‌اند، هم خودشان، هم تیم رسانه‌ای‌شان و هم همه مردم از تخریب و تهمت دوری کنند چون در هر حال انتخابات برگزار و به‌زودی یک رئیس جمهور انتخاب می‌شود و هر کسی رئیس جمهور شود رئیس جمهور همه است به همین خاطر خوشایند نیست که افراد وقتی در مناظره‌ها ورود پیدا می‌کنند تصور کنند که با تخریب دیگران می‌توانند خودشان را بالا ببرند اینطور نیست.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر قرار است در مورد کسی صحبت شود باید شخصیت خود فرد را در نظر بگیریم، اینکه خودش کارنامه‌اش چه بوده و مدیریتش چطور بوده است بنابراین اینکه بیاییم همه چیز را به هم ربط دهیم کار خوبی نیست و می‌تواند دِینی به گردن ما بیاورد.

وی گفت: انتخابات‌ها و رئیس جمهورها آمدند و رفتند و آنچه که برای ما می‌ماند آن چیزی است که در محضر خدا باید پاسخ‌گو باشیم، به هر حال برای مسیری را که می‌خواهیم بپیماییم باید یک سری معیارها را داشته باشیم و مطمئن باشید که شهداء، رهبر عزیز ما، امام راحل و همه بزرگانی که قبلاً داشته‌ایم و الان داریم راضی نیستند که تخریبی صورت بگیرد بنابراین نباید فکر کنیم که با چنگ اندختن به صورت دیگران چهار اضافه می‌شود.

لک علی‌آبادی تصریح کرد: انتخابات ویتریتی برای کشور ماست و ما را در میدان‌های بین‌المللی معرفی می‌کند و امروز تمام دنیا چشمشان به انتخابات ریاست جمهوری ایران دوخته شده است.

وی اظهارداشت: سانحه سقوط هلی‌کوپتر رئیس جمهور  اتفاق بدی بود ولی مردم با حضور گسترده و باشکوهشان این حادثه تلخ را به یک حماسه تبدیل کردند و ان‌شاءالله مردم حماسه بعدی را در انتخابات ریاست جمهوری تکرار خواهند کرد.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی افزود: ان‌شاءالله همه نامزدها، مردم و همه طرفدارهای کاندیداها با یک وحدت و همدلی حرکت کنند بنابراین فضا را مسموم نکنیم چون مطمئناً در فضای سمی و در آب گِل‌آلود این بیگانگان و دشمنان هستند که ماهی خود را صید می‌کنند پس آب  را گِل نکنیم و تلاش کنیم تا یک رقابت سالم و سازنده داشته باشیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از