حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
معاون هواشناسی لرستان:

آخر هفته شرایط جوی لرستان ناپایدار است

آخر هفته شرایط جوی لرستان ناپایدار است

معاون هواشناسی لرستان گفت: از اواخر چهارشنبه شب تا اواسط روز پنجشنبه با توجه به تراکم ابرها و بالا بودن شاخص ناپایداری در نقاطی از استان شاهد بارش‌ هستیم.

زینب اکبری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» در رابطه با آخرین وضعیت آب و هوای لرستان طی ساعات و روزهای آینده اظهارداشت: براساس تحلیل نقشه‌های هواشناسی، جو امروز منطقه آرام و پایدار است و آسمان در اغلب ساعات روز صاف و آفتابی پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه با توجه به گذر امواج کم دامنه از روی نیمه غربی کشور به تدریج برای همه نقاط استان شاهد افزایش پوشش ابر و افزایش وزش باد قابل ملاحضه هستیم.

معاون هواشناسی لرستان عنوان کرد: مدل‌های دریافتی نشان می‌دهند که از اواخر چهارشنبه شب تا اواسط روز پنجشنبه با توجه به تراکم ابرها و بالا بودن شاخص ناپایداری در نقاطی از استان شاهد بارش‌هایی به شکل خفیف و پراکنده باشیم که در ارتفاعات و مناطق کوهستانی نیز رگبار برف محتمل است.

وی بیان کرد: شرایط ناپایدار نیز از پنجشنبه غروب از روی جو استان خارج می‌شود و مجدداً برای آغاز هفته پیش‌رو حاکمیت شرایط پایدار را داریم، از نظر شرایط دمایی نیز امروز و فردا تغییراتی در نوسانات دماهای روزانه نداریم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از