حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
رئیس ستاد انتخابات لرستان:

آرا منتشره در فضای مجازی مورد تائید نیست

آرا منتشره در فضای مجازی مورد تائید نیست

رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت: برخی از آمار و ارقام صندوق‌های رأی در فضای مجازی منتشر می‌شود که این اخبار و اطلاعات مورد تائید نیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، احسان یاوری امشب در محل ستاد انتخابات لرستان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در این ساعات شاهد هستیم مردم با شور و نشاط خاصی در انتخابات شرکت می‌کنند، برخی از آمار و ارقام صندوق‌های رأی در فضای مجازی منتشر می‌شود که این اخبار و اطلاعات مورد تائید نیست.

وی افزود: هنوز انتخابات ادامه دارد اما در برخی از شعب سیار روستایی می‌توانند مقارن غروب آفتاب باتوجه به اینکه رأی دهنده‌ای وجود ندارد شمارش آرا را آغاز کنند و در برخی از روستاها شمارش آرا آغاز شده اما اعداد منتشر شده مورد تائید نیست.

رئیس ستاد انتخابات لرستان تصریح کرد: پیش‌بینی می‌کردیم مردم نسبت به مرحله اول مشارکت بیشتری در انتخابات داشته باشند و الان ما به مشارکت بیش از ۴۰ درصد در استان رسیده‌ایم، امیدواریم بتوانیم یک نصاب خوب را در انتخابات ریاست جمهوری رقم بزنیم.

وی با اشاره به اینکه استان لرستان یک استان مهاجر فرست است، بیان کرد: آمار واجدین براساس کد ملی است و بسیاری از صاحبان کد ملی‌ها از استان مهاجرت کرده‌اند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از