حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/02/31 شمسی | 2024/05/20 میلادی
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان مطرح کرد:

آمادگی برای اسکان روزانه 8هزار مسافر نوروزی

آمادگی برای اسکان روزانه 8هزار مسافر نوروزی

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: آموزش و پروش استان برای اسکان روزانه 8 هزار مسافر نوروزی در مدارس استان، آمادگی دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» رضا عزتی عصر امروز در مراسم افتتاح خانه معلم شماره دو بروجرد، اظهارداشت: این خانه معلم یکی از بهترین خانه معلم‌های استان است که امروز افتتاح و در ایام نوروز مورد استفاده فرهنگیان قرار می‌گیرد.

وی افزود: عبور از گردنه‌ها بدون توجه به آموزش و پرورش امکان‌پذیر نیست و راه علاج آن، کلاس درس است لذا هر کاری برای معلم انجام شود کم است و اگر آبادانی و توسعه می‌خواهیم باید به معلمان توجه شود.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: هرگونه هزینه برای معلم و آموزش و پرورش، سرمایه‌گذاری است که باید به این مهم توجه کرد.

عزتی با اشاره به پروژه خانه معلم گفت: از سال ۹۹ تا ۱۴۰۱ این پروژه حدود ۲۰ درصد پیشرفت داشت و از سال گذشته این پروژه برای تکمیل در دستور کار قرار گرفت و با کار جهادی تکمیل شد که شامل بخش‌های مختلفی است.

وی عنوان کرد: این پروژه، هفتمین خانه معلم استان است که افتتاح شد و در مجموع هفت خانه معلم استان با ۱۳۰ اتاق و ۴۰۰ تخت در اختیار فرهنگیان قرار دارد که باید مسافران را به این سمت هدایت کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به اینکه در ایام نوروز آمادگی پذیرایی و اسکان بیش از ۸ هزار مسافر نوروزی را داریم، گفت: امسال ۱۶۵ مدرسه در ۱۰ پایگاه آماده اسکان مسافران نوروزی است که در قالب یک‌هزار و ۶۱۵ اتاق آماده شده‌اند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از