حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/08 شمسی | 2024/08/29 میلادی
امام جمعه بروجرد:

اجتماع اربعین پشتوانه جبهه مقاومت است

اجتماع اربعین پشتوانه جبهه مقاومت است

امام جمعه بروجرد گفت: اجتماع اربعین حسینی پشتوانه محکمی برای جبهه مقاومت است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی حسینی در خطبه‌های نماز جمعه بروجرد اظهار داشت: این روزها شاهد اجتماع عظیم زائران اربعین هستیم که این اجتماع پشتوانه محکمی برای جبهه مقاومت است و هرآنچه در این راهپیمایی دیده می‌شود سراسر خوبی و نیکی است.

وی با اشاره به آغاز دولت چهاردهم، افزود: رئیس‌جمهور منتخب با آراء مردم انتخاب شد لذا مردم انتظار دارند مشکلاتی از جمله معیشت، بازار خودرو و مسکن برطرف گردد.

امام جمعه بروجرد تصریح کرد: ملت ایران ملتی بیدار و آگاه هستند، در میان وزراء تعدادی سابقه اجرایی خوبی ندارند که بدانند باید در مسیر خدمت به مردم حرکت کنند.

حسینی با اشاره به آغاز هفته دولت گفت: شهیدان رجایی و باهنر بسیار مردمی بودند که در جهت خدمت به مردم گام‌هایی برداشتند و دولت سیزدهم نیز کارهای مهمی در حوزه‌های عمرانی، تولیدی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی انجام داد.

وی یادآورشد: در طول تاریخ ما هیچ جنگی را آغاز نکردیم اما با کسانی که عزیزان ما را ترور کنند به شدت برخورد می‌کنیم لذا این روزها رژیم‌صهیونیستی از ترس حمله، هراسان است و آمریکا نیز در این زمینه دخالتی نکرد.

امام جمعه بروجرد ادامه داد: دشمن با ترور شهید هنیه جواب سختی خواهد گرفت و به آن‌ها پاسخی داده می‌شود که دیگر جرئت چنین اقداماتی را نداشته باشند.

حسینی با اشاره به سالروز اشغال ایران توسط متفقین، خاطرنشان کرد: انگلیس، روس و آمریکا بعد از اینکه وارد ایران شدند، رضاخان را بیرون کردند که این نشان‌دهنده این بود که بیگانگان برای پهلوی تصمیم می‌گرفتند.

انتهای خبر/ 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از