حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مجلس شورای اسلامی تصویب کرد؛

اعتبار مالیاتی برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی

اعتبار مالیاتی برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی

نمایندگان مجلس با پرداخت یک درصد از مالیات بر درآمد اشخاص به‌عنوان اعتبار مالیاتی برای توسعه زیرساخت‌ها و رویدادهای ورزشی در برنامه هفتم توسعه موافقت کردند.

 به گزارش سفیرافلاک، با پیشنهاد سید شمس‌الدین حسینی نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد و حمایت رئیس مجلس، اعضا و کمیته ورزش کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، نمایندگان مجلس تصویب کردند که هزینه کرد اشخاص برای توسعه زیرساخت‌ها ورزشی و برگزاری و مشارکت در رویدادهای ملی و بین‌المللی ورزشی در وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، پارالمپیک و فدراسیون‌های ورزشی تا یک درصد مالیات بر درآمد اشخاص مذکور به‌عنوان اعتبار مالیاتی منظور شود.

بنابراین گزارش، پیشنهاد اولیه مصوبه مزبور در کمیسیون بازاریابی و اقتصادی کمیته ملی المپیک که ریاست آن بر عهده سید شمس‌الدین حسینی است تدوین و با حمایت هیئت‌رئیسه مجلس و کمیسیون فرهنگی و بارأی قاطع نمایندگان مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید.

کمیته ملی المپیک این مصوبه مجلس را پیامی امیدوارکننده و مسرت‌بخش برای جامعه ورزش ایران به‌ویژه جهت حضور کاروان ورزشی اعزامی ایران به المپیک پاریس که در سال آینده برگزار می‌شود قلمداد می‌کند.

انتهای خبر/

منبع: مهر

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از