حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
هم‌رزم شهید حاج قاسم سلیمانی:

اقتدار ایران به برکت خون شهداست

اقتدار ایران به برکت خون شهداست

هم‌رزم شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: اقتدار و سربلندی ایران به برکت خون شهداست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، سردار امام‌قلی در بدرقه شهدای گمنام که در دانشگاه آیت‌الله بروجردی(ره) برگزار شد، اظهارداشت: در سال ۵۷ انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام‌راحل به پیروزی رسید و شهدا پیرو ولایت‌فقیه بودند که توانستند با تقدیم جان خود  برای استمرار انقلاب قدم بردارند.

وی با اشاره به ویژگی‌های شهید بروجردی، افزود: ملت ایران مدیون شهید بروجردی هستند و در کردستان با جان و دل تلاش کرد و کردستان را نجات داد.

هم‌رزم شهید سلیمانی با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: به برکت خون شهدا امروز شاهد سربلندی و اقتدار ایران هستیم و همین اقتدار سبب هراس و ترس دشمنان‌ شده است.

سردار امام‌قلی بیان کرد: در دوران دفاع مقدس جوانان زیادی به درجه شهادت رسیدند و خون شهدا سبب شد تا صدام نابود شود.

وی عنوان کرد: دشمن تلاش کرده بود تا با ایجاد داعش در سوریه و عراق بتواند به کشور و انقلاب ضربه بزند ولی جبهه مقاومت، توطئه دشمن را خنثی کردند.

هم‌رزم شهید سلیمانی با بیان اینکه هدف دشمن در غزه ضربه به دین است، گفت: رژیم صهیونیستی در غزه کودکان زیادی را به شهادت رسانده که ثابت شد آنها فقط در جهت منافع خود حرکت می‌کنند.

سردار امام‌قلی با اشاره به اینکه دشمن از نام شهید سلیمانی هراس دارد، یادآورشد: شهید سلیمانی یک مکتب است که انسانی متواضع بود و خدمات قابل توجهی را ارائه داد که توانست داعش را به نابودی سوق دهد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از