حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
دانش‌آموز نخبه ورزشی:

امید انسان را به سمت موفقیت هدایت می‌کند

امید انسان را به سمت موفقیت هدایت می‌کند

دانش‌آموز نخبه ورزشی در لرستان گفت: امید، انسان را به سمت موفقیت هدایت می‌کند و می‌تواند زمینه‌ساز پیشرفت شود.

راحله جمشیدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهارداشت: در حال حاضر در پایه دوم دبیرستان و در رشته تحصیلی علوم انسانی مشغول تحصیل هستم که به دلیل علاقه به ورزش از دوران کودکی ورزش را در دستور کار قرار دادم.

وی افزود: در سن ۱۰ سالگی در رشته ورزشی کیک بوکسینگ موفق به کسب مقام اول شهرستانی و استانی شدم که این سبب شد تا انگیزه حضور در ورزش را بیشتر داشته باشم که بعد از تمرینات مستمر، خود را برای حضور در مسابقات کشوری و جهانی آماده کردم.

این نخبه ورزشی، ورزش را یکی از نیازهای انسان برشمرد و تصریح کرد: همان‌طور که انسان به خواب و خوراک و مطالعه نیاز دارد، جسم انسان برای روحیه‌ای شاد و دلی امیدوار به ورزش نیازمند است از همین رو ورزش را به عنوان بخشی از زندگی در برنامه روزانه قرار دادم.

جمشیدی بیان کرد: امید به آینده سبب می‌شود تا انسان کارهای روزانه خود را به بهترین شکل انجام دهد از همین رو به آینده امید دارم که بتوانم هم در رشته درسی و هم در ورزش موفق شوم.

وی با اشاره به اینکه حمایت‌های خانواده نقش مهمی در موفقیت‌های من دارد، گفت: به لطف خدا و دلسوزی و تشویق‌های مربی و پدر و مادرم بعد از تمرینات و پشتکار در این عرصه، سال گذشته مقام اول جهانی ترکیه را با کسب مدال طلا به دست آوردم.

نخبه ورزشی یادآورشد: تاکنون موفق به کسب دو مدال طلای جهانی و کشوری و یک مدال برنز شدم و در تلاش هستم تا با پشتکار و همت بیشتر بتونم روز به روز موفق‌تر شوم.

جمشیدی با اشاره به نقش ورزش در تندرستی و نشاط افزود: همه باید ورزش رو برای تندرستی انجام دهند و در کنار این امر با همت بیشتر می‌توان در رشته مورد نظر افتخاراتی را کسب کرد و همه ما بانوان و دختران در چارچوب موازین اخلاقی و حجاب در عرصه‌های مختلف نقش آفرینی می‌کنیم و این نقش آفرینی ما تیری به قلب دشمنان است.

وی بیان کرد: من چادر را به عنوان حجاب برتر انتخاب کردم و از نظر بنده چادر برای زن افتخار و ارزش است نه محدودیت لذا باید توجه داشت که ورزش در کنار علم معنا می‌گیرد و یک ورزشکار موفق باید در کنار رشته ورزشی به تحصیل هم توجه داشته باشد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از