حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
امام‌جمعه موقت خرم‌آباد:

انتخابات نشانه رشد و بصیرت سیاسی است

انتخابات نشانه رشد و بصیرت سیاسی است

امام‌جمعه موقت خرم‌آباد با اشاره به مسئله انتخابات گفت: انتخابات نشانه رشد و بصیرت سیاسی است و هرچه حضور در انتخابات پرشورتر باشد، یأس دشمن بیشتر می‌شود.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهروز شمسی‌‍‌فر ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد با اشاره به دهه فجر اظهارداشت: امام خمینی(ره) در بهمن سال 57 بعد از چند سال به وطن بازگشت که طی سال‌ها سختی‌های زیادی را تحمل کرد که درنهایت منجر به پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد.

وی افزود: امام راحل برای خدا قیام کرد و خدا هم او را محبوب دل‌ها کرد لذا در این قیام، یاران زیادی امام(ره) را یاری کردند و در این راه جان دادند تا اسلام ناب محمدی به دنیا معرفی شود.

امام‌جمعه موقت خرم‌آباد عنوان کرد: اگر دشمنان با انقلاب سر جنگ دارند و طی این مدت جنگ، تحریم، توطئه و فتنه را علیه کشور برنامه‌ریزی کردند به این دلیل است که این راه حق است و دشمنان از راه حق هراسان هستند.

وی تصریح کرد: انسان باید دشمن‌شناس باشد و همان‌گونه که امام راحل دشمن‌شناس بود و فرمود هر فریادی دارید بر سر آمریکا بزنید، همچنان باید دشمن را شناخت.

شمسی‌فر بابیان اینکه سرمنشأ همه جنگ‌های دنیا آمریکا است، گفت: در کشورهای اسلامی حمله به افغانستان، سوریه، عراق، لبنان، فلسطین از آمریکا سرچشمه گرفته است و بعد از جنگ سخت و تحریم‌هایی که به کشور ما تحمیل کردند، حتی در جنگ فرهنگی هم ارزش‌ها را زیر سؤال بردند، دشمن کست خورده است.

امام‌جمعه موقت خرم‌آباد انتخابات را یک مسئله مهم برشمرد و بیان کرد: امروز یکی از مسائل سیاسی مهم انتخابات بوده و هیچ دوره از انتخابات این‌گونه سرنوشت‌ساز نبوده است و وظیفه انسان می‌باشد که در انتخابات مشارکت پرشوری داشته باشند.

وی گفت: انتخابات نشانه رشد و بصیرت سیاسی است و مردم با حضور در انتخابات در سرنوشت کشور مشارکت می‌کنند و مهم‌ترین مسئله سیاسی هر کشوری انتخابات است که باید مشارکت پرشور باشد تا افراد قوی وارد مجلس شوند.

شمسی‌فر خاطرنشان کرد: حضور در انتخابات تضمین‌کننده امنیت است و هرچه باشکوه‌تر باشد، دشمن ناامیدتر می‌شود و مسئولان با پشتوانه رأی مردم، خدمت می‌کنند لذا دشمنان در حال تبلیغات است که حضور در انتخابات را کمرنگ کنند ولی ملت ایران طی این سال‌ها همیشه با حضور در انتخابات، حماسه خلق کردند.

امام‌جمعه موقت خرم‌آباد با اشاره به غزه بیان کرد: آمریکا با کمک فراوان به رژیم صهیونیستی دم از حقوق بشر می‌زند و این‌یکی از پدیده‌های عجیب عالم است و تاکنون خون هزاران انسان بی‌گناه ریخته شده است و این نشان می‌دهد که این‌ها انسان را نمی‌شناسند.

وی یادآور شد: مردم یمن هر هفته تجمعات بسیار گسترده‌ای دارند و این مردم با همه توان به دفاع از مظلوم قیام کردند و مردمی که این‌گونه ایستادند الگویی برای کشورهای دیگر است، مردم فلسطین هم به یاری خدا و باصلابت و شجاعت، پیروز میدان هستند و آمریکا طعم شکست را به‌زودی خواهد چشید.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از