حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرماندار بروجرد:

انتخابات پرشور قدم برداشتن در مسیر شهداست

انتخابات پرشور قدم برداشتن در مسیر شهداست

فرماندار بروجرد گفت: انتخابات پرشور قدم برداشتن در مسیر شهداست و باید تلاش کنیم انتخابات به خوبی برگزار شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، مسلم مرادی عصر امروز در همایش توجیهی آموزشی نمایندگان فرماندار که در فرمانداری برگزار شد اظهارداشت: غدیر واقعه مهم در تاریخ اسلام است و یکی از مواردی که تاکید شده در عید غدیر، بستن عهد اخوت و برادری است که جشن غدیر در همه جای این سرزمین برگزار می‌شود که باید اهمیت غدیر به خوبی تبیین شود و فردا در بروجرد هم در خیابان تختی جشن برگزار می شود و هدف این است که غدیر دیده شود.

وی افزود: غدیر واقعه‌ای که بعد از اتمام رسالت پیامبران، ماموریت به امامان داده شد و هدف اصلی امامان، تشکیل حکومت اسلامی است که جمهوری اسلامی ایران حکومت اسلامی است که اهدافش برگرفته از آموزه‌های دینی است.

مرادی بیان کرد: تنها انقلابی در دنیا هستیم که همه مردم برای پشتیبانی از نظام در صحنه حضور دارند و در فروردین سال ۵۸ اولین انتخابات برگزار شد و روز جمعه هشتم تیرماه نیز، چهل و یکمین انتخابات در کشور برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: بعد از شهادت شهید رئیسی، امورات کشور  در حال انجام است و رهبری فرموند که خللی در کار کشور رخ نمی‌دهد و این بسیار مهم است لذا نگاه دنیا به انتخابات است و شرایط انتخابات بسیار حساس است و تلاش کنیم این ماموریت را به درستی انجام دهیم و تلاش برای برگزاری انتخابات، قدم برداشتن در مسیر شهداست و امروز در اوج اقتدار قرار داریم.

فرماندار بروجرد با اشاره به اینکه ۲۷۰ شعبه اخذ رای در بروجرد در نظر گرفته شده است گفت: برای برگزاری این دوره از انتخابات ۶ هزار نفر همکاری دارند و همه تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

مرادی گفت: رای مردم امانت است و از آراء باید مراقبت کرد و اجازه داده نمی‌شود شبهه‌ای ایجاد شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از