حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد خبرداد:

برگزاری تجمع ۳ هزار نفری بسیجیان در خرم‌آباد

برگزاری تجمع ۳ هزار نفری بسیجیان در خرم‌آباد

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد گفت: تجمع بزرگ ۳ هزار نفری بسیجیان با عنوان نمایش «اقتدار» در مصلی‌ الغدیر خرم‌آباد برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، محمد برامکی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، اظهارداشت: در آستانه چهل و چهارمین سالگرد تشکیل بسیج به‌فرمان نورانی امام خمینی(ره) از ۲۹ آبان تا پنجم آذر برنامه‌های متنوعی تحت عنوان «بسیج؛ امید ملت ایران» برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تقارن هفته بسیج با ولادت حضرت زینب(س) و طوفان الاقصی، افزود: بسیج خار چشم دشمنان خارجی و داخلی و روح بسیج روح خدمتگذاری است و هرکجا نیاز باشد باقدرت حضور پیدا می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد تصریح کرد: بسیج مدرسه عشق، تشکیلات نورانی و دوای دردهای ملت ایران در ایام مختلف است و در دفاع مقدس دین خود را با تقدیم هزاران شهید در راه اسلام و انقلاب ادا کرد و امروز مردم باافتخار عضو بسیج هستند.

برامکی بیان کرد: بصیرت، مجاهدت، دشمن‌شناسی، وفاداری باثبات نگه‌داشتن خود و دیگران نسبت به آرمان انقلاب اسلامی و فهم ترفندهای دشمن را بسیج فهمید و در جنگ ترکیبی همه‌جانبه دشمن علیه ملت و انقلاب سردمدار است.

وی با اشاره اینکه هرکسی در هرجایی کارش را خوب انجام دهد بسیجی است، عنوان کرد: در عملیات طوفان الاقصی بسیج الهام‌بخش جامعه بود که جامعه را به سمت مقاومت سوق داد و این عملیات چهره واقعی افراد دوزیست و منافق را نشان داد و امروز ملت‌ها مطالبه‌گر هستند و در سراسر دنیا خروش کردند.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد خاطرنشان کرد: ثمره بسیج در اخلاص، احساس وظیفه، مجاهدت و کار برای جلب رضای خدای متعال نهفته است و قالبی که توانست ارزش‌ها، هدف‌ها و آرزوها را در خود جمع کند کلمه جمهوری اسلامی است.

برامکی گفت: بسیج مظهر مردم‌سالاری دینی و مقتدرترین تشکیلات نظام اسلامی بوده و جمهوری اسلامی مظهر تحقق مردم‌سالاری دینی است و در جمهوری اسلامی مأموریت بسیج پیگیری می‌شود.

وی تأکید کرد: امروز پروژه‌های بسیج در کوتاه‌ترین زمان با کم‌ترین هزینه به ثمر می‌رسد و دولت محرومیت‌زدایی، تنش آبی و کارهای جهادی را به بسیج واگذار کرده و در سطح استان لرستان جهاد آب‌رسانی جامعه عمل به خود گرفته است.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد بیان کرد: در هفته بسیج ۱۱ قرارگاه ۶۴ برنامه محوری متنوع فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، محرومیت‌زدایی، اعزام گروه‌های مختلف به مناطق مختلف در زمینه پزشکی و عمرانی، ورزشی و خدمات به مردم حاشیه شهر را انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با امام‌جمعه، تجمع بزرگ سه‌هزار نفری بسیجیان تحت عنوان نمایش اقتدار در مصلی الغدیر از دیگر برنامه‌های سپاه ناحیه خرم‌آباد در هفته بسیج است.

برامکی اظهارداشت: امروز فضای مجازی بحث مهم و تأثیرگذاری است که می‌تواند ظرفیت‌های ما را به فعلیت برساند و در این راستا قرارگاه فضای مجازی سپاه ناحیه خرم‌آباد پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال را بسیار موفق برگزار کرد.

وی در رابطه با جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی، گفت: پیروز تاریخی صحنه غزه ملت فلسطین و محور مقاومت است و آثار این شکست در ارکان رژیم صهیونیستی، آمریکا و دموکراسی غرب معلوم است، جبهه مقاومت شجاعانه، علمی، دقیق و همه‌جانبه عمل کرد و عملیات طوفان الاقصی به ثمر رسید.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از