حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد مطرح کرد:

برگزاری ۱۵۰۰ نشست جهاد تبیین در خرم‌آباد

برگزاری ۱۵۰۰ نشست جهاد تبیین در خرم‌آباد

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد گفت: بسیجیان در عرصه‌های جهادی، فرهنگی و مجازی توفیقات بزرگی را نصیب شهرستان خرم‌آباد کرده‌اند و از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون بیش از هزار و ۵۰۰ نشست جهاد تبیین در همه عرصه‌ها برگزار شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، محمد برامکی ظهر امروز در نشست جهاد تبیین انتخابات که در سالن همایش جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد، اظهار داشت: باور این نکته که سیدالشهدای خدمت و همراهانش دیگر در میان ما نیستند سخت است اما این شهدا خدمت را در کشور بیمه کردند و خون شهدای خدمت تمام ساحت دولت مقدس جمهوری اسلامی را تطهیر کرد.

وی افزود: شهید رئیسی لقب شهید خدمت و شهید سلیمانی لقب سردار دل‌ها را از مردم گرفتند، رمز اصلی موفقیت شهدا خدا محوری، تکلیف‌گرایی و ولایتمداری است و اگر کسی با خدا معامله کند در تشییع‌اش ۱۴ میلیون نفر او را بدرقه می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد تصریح کرد: بعد از شهادت سردار سلیمانی و تشییع باشکوه پیکر مطهر ایشان جمهوری اسلامی پایگاه عین‌الاسد را با خاک یکسان کرد و در آن زمان حادثه هواپیمای اوکراینی اتفاق افتاد که سردار حاجی‌زاده با مظلومیت تمام مسئولیت این اتفاق را پذیرفت و با خدا معامله کرد.

برامکی بیان کرد: در هفته‌های اخیر نتیجه دادگاه کانادا نشان داد که این هواپیما بدون اجازه بلند شده و شرکت اوکراینی به عنوان مقصر مسئول پرداخت غرامت به خانواده‌های افرادی است که در هواپیما حضور داشتند.

وی با اشاره به خدمات شهید رئیسی، عنوان کرد: کرونا جان افراد زیادی در کشور را گرفت اما در اوایل تشکیل دولت شهید رئیسی ظرف مدت کوتاهی کل کشور واکسینه شدند، اکنون بسیاری از کشور‌های دیگر از بند کرونا رها نشده‌اند به این دلیل که در کشورشان به همه افراد واکسن نمی‌دهند.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد گفت: بسیجیان طلایه‌داران جهاد تبیین هستند و خستگی در ذات بسیج معنایی ندارد، بسیجیان در طول سالیان متمادی در عرصه‌های مختلفی که انقلاب نیاز داشته است نقش‌آفرینی کرده‌اند.

 برامکی یادآور شد: بسیجیان در عرصه‌های جهادی، فرهنگی و مجازی توفیقات بزرگی را نصیب شهرستان خرم‌آباد کرده‌اند و از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون بیش از هزار و ۵۰۰ نشست جهاد تبیین در همه عرصه‌ها برگزار شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از