حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مسئول حوزه زیرساخت بنیاد علوی در لرستان:

خانواده‌ بیماران پروانه‌ای لرستان صاحب مسکن می‌شوند

خانواده‌ بیماران پروانه‌ای لرستان صاحب مسکن می‌شوند

مسئول حوزه عمران و زیرساخت بنیاد علوی در لرستان گفت: بیماران پروانه‌ای لرستان با مشارکت بنیاد علوی، سازمان بهزیستی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صاحب مسکن می‌شوند.

سعید غفوری‌نژاد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، در رابطه با ساخت مسکن بیماران پروانه‌ای EB در لرستان اظهارداشت: بنیاد علوی لرستان با مشارکت سازمان بهزیستی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای تمامی بیماران پروانه‌ای EB فاقد مسکن در لرستان، مسکن می‌سازد.

وی به شناسایی ۳۴ بیمار پروانه‌ای در لرستان اشاره کرد و افزود: سهم مشارکت بنیاد علوی در شهرها ۱۵۰ میلیون تومان بلاعوض و در روستا ۱۰۰ میلیون تومان است، همچنین سهم مشارکت سازمان بهزیستی برای ساخت این منازل در شهرها ۱۰۰ میلیون تومان بلاعوض و در روستا ۱۰۰ میلیون تومان است.

مسئول حوزه عمران و زیرساخت بنیاد علوی در لرستان، بنیاد علوی را بازوی محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفین دانست و گفت: بنیاد علوی در استان لرستان کارهای محرومیت‌زدایی زیادی در دست اجرا دارد که ساخت مسکن برای بیماران پروانه‌ای یکی از این اقدامات است.

وی با بیان اینکه حساب ۱۰۰ امام(ره) که زیرمجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است برای این بیماران مسکن می‌سازد گفت: پس از شناسایی ۳۴ خانوار دارای بیمار پروانه‌ای، اقدامات اولیه ساخت مسکن برای آنها انجام شد و بناست این منازل ظرف مدت یک تا یک سال و نیم به این افراد تحویل داده شود.

مسئول حوزه عمران و زیرساخت بنیاد علوی در لرستان تصریح کرد: در سطح روستاها، بنیاد مسکن زمین مورد نیاز را مهیا می‌کند و در شهر نیز اداره راه و شهرسازی در قالب نهضت ملی مسکن خانه را تحویل می‌دهد و بهزیستی و بنیاد علوی هزینه آن را پرداخت می‌کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از