حالت تاریک
  • سه‌شنبه, 1403/08/01 شمسی | 2024/10/22 میلادی
فرازی از وصيتنامه شهيد قائدرحمتی؛

تا لحظه شهادت در سنگر توحيد می‌جنگم

تا لحظه شهادت در سنگر توحيد می‌جنگم

شهيد عيدی قائدرحمتی در وصیتنامه خود نوشته است: سلام مرا به امام برسانيد و به او بگوئيد تا سرحد شهادت در سنگر توحيد خواهم جنگيد.

به گزارش سفیرافلاک، در وصیتنامه شهید عیدی قائدرحمتی آمده است: هر چند بنده كوچک‌تر از آن هستم كه بتوانم پيامی به اين امت شهيدپرور و حزب‌الله بدهم ولی به عنوان يک وظيفه كه بر دوشم است چند كلامی به عنوان وصيت می‌نويسم.

امت سلحشور و قهرمان ايران هم‌اكنون كه با هجوم استكبار جهانی به كشور شهيد پرورمان مواجه شده‌ايم وظيفه هر انسان مسلمان است كه از قرآن و اسلام و وطنمان دفاع كنيم تا به ابرقدرت‌ها بفهمانيم كه ديگر وقت زورگویی به سر رسيده پس ای عزيزان هرگز جبهه‌ها را خالی نگذاريد و كمک به جبهه‌های حق را از ياد نبريد زيرا كه باهمين كمک شما است كه اين قلدرها به زانو درآمده‌اند و به دست و پا افتاده‌اند تا انقلاب را دگرگون كنند.

ای كسانی كه در هر پست و مقامی مسئوليتی از انقلاب را بر دوش داريد تلاش و كوشش كنيد سعی كنيد مردم را جذب انقلاب كنيد اگر فردی كه مسئوليتی دارد با اعمال و رفتارش مردم را از انقلاب و اسلام بدبين كند بداند كه خون شهدا را پايمال كرده و بايد فردای قیامت جوابگو باشد و ای همكلاسی‌های عزيزم شما با درس خواندتان ادامه دهنده راه شهدا باشيد كه همين خوب درس خواندن شماست كه می‌تواند مشت محكمی باشد بر دهان اين متجاوزين شرق و غرب.

و جوانان عزيز نكند در رختخواب ذلت بميرد كه قاسم بن‌الحسن در راه حسين(علیه السلام) و با هدف شهيد شد و ای كاش حسين بن علی زنده بود لبيک در اين راهيان كربلا را می‌شنيد.

برادران استغفار و دعا را از ياد نبريد كه بهترين درمان‌ها برای تسكين دردهاست و هميشه به ياد خدا باشيد و در راه او قدم برداريد و هرگز دشمنان بين شما تفرقه نيندازد و قدر همديگر را بدانيد و به خاطر مسائل كوچک از هم جدا نشويد كه اگر روزی چنين شود، ذلت اسلام و مسلمين رسيده است.

رزمندگان عزيز و كفرستيز اسلام سنگرهايتان را حفظ كنيد كه خداوند پشتيبان ماست.

و جانبازان انقلاب، ای شهيد زنده قدر خود را بدانيد و رزمندگان را دعا كنيد زيرا شماها عزيزان درگاه ايزدمنان هستيد و شما پيام آوران انقلاب هستيد سعی كنيد اين وظيفه سنگين را به نحو احسن انجام دهيد در شخصيت امام بيشتر دقت كنيد تاعظمت روحی و مقام علوی اين پير جماران را دريابيد و از او اطاعت كنيد.

سلام مرا به امام برسانيد و به او بگوئيد تا سرحد شهادت در سنگر توحيد خواهم جنگيد انشاالله. ای مادران مبادا از رفتن فرزندانتان به جبهه جلوگيری كنيد كه فردا در محضر خدا جواب زينب را نمی‌توانيد بدهيد كه تحمل 72 شهيد را نمود.

آن قدر به جبهه می‌روم تا شهيد شوم و ای كاش هزار بار زنده می‌شدم و دوباره در راه خدا كشته می‌شدم تا بلكه بتوانم در آن روزهای محشر در برابر حسين(علیه السلام) سرافراز باشم كه ادامه دهنده راه شهدا بوده‌ام.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از