حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری:

تبیین اندیشه‌های امام‌ راحل برای نسل جوان ضروریست

تبیین اندیشه‌های امام‌ راحل برای نسل جوان ضروریست

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: تبیین اندیشه‌ها و تفکرات ناب امام‌ راحل برای نسل جوان ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، آیت‌الله هاشم نیازی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) که در مصلی نماز جمعه برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مولفه‌های مهمی که سبب پیروزی و استمرار انقلاب ایران شده، ولایت فقیه است که سبب شده تا آسیبی به انقلاب وارد نشود و در این راه بزرگان و عزیزان زیادی جان خود را تقدیم کردند.

وی با اشاره به ضرورت تبیین اندیشه‌های امام راحل، افزود: امروز بیش از هر زمانی باید این اندیشه‌ها برای نسل جوان بیان شود که رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران هر ساله بر ضرورت تبیین اندیشه‌های امام راحل تاکید می‌نمایند.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: امام راحل مسیری را برای انقلاب ترسیم کرد که حرکت در این مسیر تداوم انقلاب را به همراه دارد لذا باید تلاش کنیم تا همواره در خط امام و انقلاب حرکت کنیم که امام خمینی(ره) ولایت فقیه را پایه‌گذاری کرد و با تلاش و مجاهدت توانست حکومتی براساس احکام اسلامی را تشکیل دهد‌.

آیت‌الله نیازی ولایت فقيه را حافظ انقلاب دانست و عنوان کرد: بعد از شهادت آیت‌الله رئیسی، ولایت فقیه انقلاب را حفظ کرد و به برکت وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران هیج خللی رخ نداد و ملت ایران در تشییع پیکر شهید آیت‌الله رئیسی و شهدای خدمت سنگ تمام گذاشتند.

وی یادآورشد: پشتیبانی از ولایت فقیه موضوعی است که امامین انقلاب همیشه نسبت به آن توجه داشتند و پشتیبانی مردم از ولایت فقیه در این راستا بسیار مهم است که سبب شده تا انقلاب و نظام به حرکت خود ادامه دهند.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: بعد از رحلت آیت‌الله بروجردی(ره) کشورهای مسلمان عزادار شدند و در این زمان بود که شاه کشور تلاش کرد تا از این فرصت برای ایجاد یک توطئه استفاده کند اما امام راحل توانست با اتحادی که بین مراجع ایجاد شده بود، توطئه رژیم پهلوی خنثی شد و اجاره ندادند خدشه‌ای به مرجعیت وارد شود.

آیت‌الله نیازی تصریح کرد: رژیم پهلوی از گسترش حوزه‌های علمیه هراس داشت و تلاش می‌کرد تا معارف دینی در جامعه ترویج داده نشود اما امام راحل با وحدت مرجعیت توانست به رژیم پهلوی ضربه‌ای سخت بزند و تا به امروز شاهد گسترش معارف دینی توسط حوزه‌های علمیه هستیم.

وی اظهار داشت: بعد از رحلت امام راحل، رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران انتخاب شد که طی این ‌سال‌ها توانسته خط امام راحل را نشان دهد و این انقلاب هر روز محکم‌تر به راه خود ادامه می‌دهد که ریشه در فطرت مردم دارد.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: وحدت نقش مهمی در استمرار انقلاب دارد و یکی از صحنه‌هایی که می‌توان وحدت را نشان داد، صحنه انتخابات است که باید تلاش کنیم وحدت خود را در انتخابات نشان دهیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از