حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/02/31 شمسی | 2024/05/20 میلادی
مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان خبرداد:

تعطیلی مدارس نوبت صبح ۳ شهرستان لرستان

تعطیلی مدارس نوبت صبح ۳ شهرستان لرستان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: در شهرستان‌های الیگودرز و ازنا فردا فعالیت همه مقاطع تحصیلی در نوبت صبح تعطیل و در دلفان فعالیت مقاطع ابتدایی در نوبت صبح تعطیل اعلام شده است.

مهدی پازوکی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهارداشت: به دلیل بارش سنگین برف راه ارتباطی ۹۳۲ روستای استان لرستان بسته شد که با تلاشی که راهداران از صبح امروز داشتند ۷۰ درصد مسیرها بازگشایی شده است اما به دلیل تداوم بارش برف و برودت هوا برخی از این مسیرها مرتب باز و بسته می‌شود.

وی با بیان اینکه راه‌های اصلی استان لرستان باز و تردد در آن‌ها برقرار است، افزود: به دلیل مه‌گرفتگی شدید و بارش برف در گردنه‌ها و مناطق کوهستانی استان تردد با زنجیرچرخ امکانپذیر است و به رانندگان توصیه می‌کنیم حتماً تجهیزات زمستانه همراه داشته باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان عنوان کرد: امروز برق ۱۴۳ روستای استان به دلیل بارش برف قطع شده بود که با تلاش نیروهای شرکت برق، مشکل برق این روستاها برطرف شد.

وی بیان کرد: باتوجه به اینکه بارش‌های استان همچنان ادامه دارد مردم از تردد غیرضروری در مناطق برفگیر خودداری کنند.

پازوکی در رابطه با فعالیت مدارس استان نیز گفت: در شهرستان‌های الیگودرز و ازنا به دلیل برودت هوا فردا فعالیت همه مقاطع تحصیلی در نوبت صبح تعطیل است و فعالیت ادارات نیز با دو ساعت تاخیر انجام می‌گیرد، همچنین در شهرستان دلفان فردا فعالیت مقاطع ابتدایی در نوبت صبح تعطیل اعلام شده است و ادارات نیز با دو ساعت تاخیر شروع به فعالیت می‌کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه برخی از فرمانداران در حال بررسی وضعیت روستاها و برودت هوا هستند نحوه فعالیت مدارس و ادارات متعاقباً اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از