حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مسئول بسیج دانش‌آموزی لرستان:

جشن تکلیف سیاسی رای‌ اولی‌ها برگزار شد

جشن تکلیف سیاسی رای‌ اولی‌ها برگزار شد

مسئول بسیج دانش‌آموزی لرستان گفت: جشن تکلیف سیاسی رای‌ اولی‌ها در شهرهای استان برگزار شد.

عبدالسبحان حقیقی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهارداشت: ملت ایران اسلامی خود را برای یک انتخابات پرشور و اثرگذار آماده کرده‌اند تا بار دیگر با حضور خود، صیانت از آرمان‌های انقلاب را نشان می‌دهند.

وی افزود: رای‌ اولی‌ها اولین مشارکت سیاسی خود را امسال تجربه خواهند کرد از همین رو جشن تکلیف سیاسی برای رای اولی‌ها در مدارس متوسطه دوم برگزار شده است.

مسئول بسیج دانش‌آموزی لرستان تصریح کرد: تاکنون جشن تکلیف سیاسی در شهرستان‌های پلدختر، کوهدشت، اشترینان، دوره چگنی برگزار شده که در هر شهرستان چند مدرسه حضور داشته و فردا در مدارس خرم‌آباد و روز چهارشنبه در مدارس الشتر نیز برگزار خواهد شد.

حقیقی عنوان کرد: امسال ۲۰ هزار و ۸۰۰ رای‌اولی در استان برای حضور در انتخابات مشارکت می‌کنند و دانش‌آموزان توجه داشته باشند که دشمن تلاش دارد تا حضور در انتخابات را کمرنگ کند اما نسل جوان باید گوش به فرمان رهبری برای مشارکت در انتخابات تلاش نمایند. 

وی گفت: در همین راستا پویش‌های مختلفی توسط مدارس برگزار خواهد شد که یکی از آن‌ها، انتظارات دانش‌آموزان است که در قالب یک کتاب منتشر شده و به نمایندگان جدید داده می‌شود، علاوه بر این نیز پویش دیگری برگزار می‌شود و دانش‌آموزانی که به سن حضور در انتخابات نرسیدند، خانواده را برای حضور در انتخابات همراهی نمایند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی لرستان خاطرنشان کرد: اعزام مربیان به مدارس در راستای تبیین حضور در انتخابات از دیگر برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی است که از دهه‌فجر تاکنون در حال برگزاری است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از