حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/07/16 شمسی | 2024/10/07 میلادی
جنگ امروز جنگ‌ روایت‌ها و رسانه‌هاست
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج پلدختر:

جنگ امروز جنگ‌ روایت‌ها و رسانه‌هاست

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج پلدختر با بیان اینکه جنگ امروز جنگ روایت‌ها و رسانه‌هاست گفت: باید بتوانیم حقایق انقلاب، جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت را برای دنیا تبیین کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، مجید بیرانوند صبح امروز در دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران پلدختر اظهار داشت: هرچه ما یاد و خاطره شهدا را در محیط کار، زندگی و محلات زنده نگه داریم و به خانواده‌های شهدا و ایثارگران سرکشی کنیم به نفع انقلاب اسلامی، کشور، نظام و جبهه مقاومت است.

وی افزود: جنگی که در دنیا در حال وقوع است، جنگ حق و باطل است و ما به خاطر رهبری شجاعانه و حکیمانه مقام معظم رهبری و تدبیر ایشان در طرف درست این جنگ و تاریخ ایستاده‌ایم.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج پلدختر عنوان کرد: از اول خلقت آدم جنگ بین حق و باطل شروع شده و تا به امروز ادامه دارد و عظیم‌ترین شکل جنگ که امروز شاهد آن هستیم، جنگ روایت‌ها و رسانه‌هاست بنابراین ما هر چه قدر بتوانیم حقایق انقلاب، جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت را برای دنیا تبیین کنیم قطعاً پیروزی با جبهه مقاومت خواهد بود.

وی با بیان اینکه پرچمدار جبهه کفر در دنیای امروز اسرائیل کودک‌کش است و در طرف حق جبهه انقلاب اسلامی ایران قرار دارد بیان کرد: روزی اسرائیل از نیل تا فرات را مطرح می‌کرد اما امروز به برکت خون شهدا، مجاهدت‌های خانواده‌های شهدا و حضور رزمندگان در دفاع مقدس، دفاع از حرم و محور مقاومت فقط به دنبال حفظ موجودیت خود است.

بیرانوند تصریح کرد: یک روزی اسرائیل بخشی از شمال کشورهای عربستان، سوریه، عراق، لبنان و کل فلسطین را به عنوان سرزمین موعود می‌دانست ولی امروز فقط به دنبال حصارکشی به دور خود است تا بتواند موجودیت خود را حفظ کند و این جهالت،‌ نسل‌‌کشی و آدم‌کشی که به خرج می‌دهد فقط به خاطر حفظ موجودیت و بقاست.

وی گفت: به ثمره خون همه شهیدانی که در راه آرمان انقلاب اسلامی به زمین ریخته شده است، امروز جمهوری اسلامی پرچمدار جبهه مقاومت است و قلب اسرائیل به عنوان دشمن‌ترین دشمن قرآن و اسلام را هدف قرار می‌دهد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج پلدختر در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران اشاره کرد و اظهار داشت: شاید نتوانیم همه مشکلات، انتظارات و توقع خانواده‌های شهدا و ایثارگران را برطرف کنیم اما حداقل این است که روح و جانمان را با عطر شهدا عجین می‌کنیم.

وی افزود: وظیفه داریم که در مناسبت‌های مختلف به خانواده‌های شهدا و ایثارگران سرکشی و رسیدگی کنیم و اگر کاری از دستمان بر بیاید با افتخار در خدمت این عزیزان باشیم.

بیرانوند عنوان کرد: امیدواریم به برکت خون شهدا و دعای خانواده‌های این عزیزان بتوانیم در راهی که شهدا برایمان ترسیم و افقی که برایمان روشن کردند قدم برداریم و هرچه زودتر به آن نقطه برسیم. ‌

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از