حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/02/30 شمسی | 2024/05/19 میلادی
فرمانده سپاه ناحیه پلدختر مطرح کرد:

جهاد آبرسانی بسیج سازندگی در روستاهای پلدختر

جهاد آبرسانی بسیج سازندگی در روستاهای پلدختر

فرمانده سپاه ناحیه پلدختر گفت: ۳۲ میلیارد ریال پروژه آبرسانی توسط بسیج سازندگی در شهرستان پلدختر اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حسن آقا خوشبختی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: بسیج سازندگی از نیروی عظیم مردمی و عملیاتی تشکیل شده است که در بخش‌های مختلف از جمله عمران، آبادانی، بهداشت و محرومیت‌زدایی از مناطق روستایی و شهری فعالیت دارند و بسیجیان با بهره‌گیری از مکتب شهداء در دوران دفاع مقدس، پای کار انقلاب و خدمت‌رسانی به مردم هستند.

وی با اشاره به اینکه مدل کار بسیج سازندگی، جهاد و خدمت‌رسانی به محرومان است افزود: این مجموعه در رفع خلع‌ها و کاستی‌ها ورود کرده و در عرصه‌های مورد نیاز کشور بسیار خوش درخشیده است.

فرمانده سپاه ناحیه پلدختر با اشاره به عملکرد بسیج سازندگی در سال ۱۴۰۲ تصریح کرد: احداث، تکمیل و مرمت مسکن محرومین، احداث و مرمت پروژه‌های زیرساختی، عام‌المنفعه زودبازده و محرومیت‌زدا از جمله اقدامات بسیج سازندگی در سال گذشته بوده است.

وی بیان کرد: تهیه و توزیع ۶ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان، تهیه و توزیع بسته لوازم‌التحریر و کیف مدرسه به تعداد ۲۲۵ بسته، تهیه و توزیع جهیزیه بین نیازمندان ۸۵ مورد، تهیه و توزیع پوشاک و... بین نیازمندان با اعتباری بیش از ۱۲ میلیارد ریال توسط بسیج سازندگی ناحیه پلدختر انجام گرفته است.

خوشبختی با اشاره به اینکه شهرستان پلدختر با مشکل کمبود آب شرب در برخی نقاط روستایی مواجه است تصریح کرد: اجرای خط انتقال آب از آزاد راه به چولهول به طول ۱۹ کیلومتر و اجرای خط انتقال آب گل گل به پران پرویز به طول پنج کیلومتر از جمله اقدامات انجام شده توسط بسیج سازندگی است.

فرمانده سپاه ناحیه پلدختر با اشاره به اینکه خط انتقال آب چم‌مهر به میدان بزرگ به طول سه کیلومتر و خط انتقال آب پاعلم به جلوگیر به طول ۱۴ کیلومتر انجام شده است خاطر نشان کرد: اجرای مخزن ۲۰۰ متر مکعبی پران پرویز، مخزن ۳۰۰ متر مکعبی چم‌مهر و یک حلقه چاه در واشیان با اعتباری بیش از ۳۲ میلیارد ریال در حال انجام و برخی از این طرح‌ها تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از