حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرماندار بروجرد:

جهاد تبیین رسالت مهم رسانه‌هاست

جهاد تبیین رسالت مهم رسانه‌هاست

فرماندار بروجرد گفت: رسانه‌ها در راستای جهاد تبیین و بیان دستاوردها رسالت مهمی را عهده‌دار هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، مسلم مرادی صبح امروز در همایش روابط عمومی که در حسینیه ثارالله سپاه بروجرد برگزار شد اظهارداشت: دنیای امروز بسیار عجیب است چرا که دنیای پیچ‌های تاریخی است و در آن اتفاقاتی در حال رخ دادن است که اهمیت تبیین دستاوردها توسط رسانه‌ها ضروری است.

وی با اشاره به خروش ملت‌‌های دنیا علیه ظلم دشمنان، افزود: امروز خروشی درون ملت‌ها ایجاد شده که بعد از وقایع غزه، ملت‌ها بیدار شده‌اند و همین اقدامات خودجوش که در بین دانشجویان به صدا درآمده، نشان دهنده قیام بزرگ جهانی در دفاع از فلسطین است.

فرماندار بروجرد تصریح کرد: غرب متوجه شده اتفاقی در حال رخ دادن است و همه دنیا علیه این جنایت‌های آن‌ها ایستاده‌اند لذا عملیات وعده صادق اقدامی بود که بخشی از دستاوردهای ایران را در حوزه موشکی نشان داد.

مرادی تبیین رسیدن به قله را بسیار ضروری برشمرد و گفت: رهبری فرمودند نزدیک قله هستیم که لازم است رسانه‌ها در این زمینه تلاش کنند و در راستای رسیدن به قله، تبیین صورت گیرد تا با شتاب بیشتری به قله برسیم.

وی عنوان کرد: فتنه‌ها، تحریم، ترور، توطئه‌ها طی این سال‌ها در کشور توسط دشمن اتفاق افتاده لذا انقلاب ما مسیر عجیبی را طی کرده و هیچ انقلابی در برابر این همه توطئه‌ها نمی توانست دوام بیاورد و رمز موفقیت تداوم و استمرا انقلاب باید به خوبی تبیین شود.

فرماندار بروجرد یادآورشد: کار امروز ما تکلیف است و با توجه به فرموده رهبری در مورد تبیین، در حوزه‌های لازم است که دستاوردهای مختلفی داشتیم و رسانه‌ها در این زمینه رسالت مهمی را بر عهده دارند.

وی با اشاره به نقش روابط عمومی‌ها، گفت: در دولت سیزدهم اقدامات قابل توجهی صورت گرفته که باید بیان شود و باتوجه به اینکه روابط عمومی پل ارتباطی است، باید صادقانه با مردم رفتار کنند و در راستای بیان عملکردها، به دور از افراط و تفریط، اصل حقیقت را بیان کنند.

فرماندار بروجرد گفت: پرداخت ۴ هزار و ۲۶۰ فقره تسهیلات اشتغال در سال گذشته، جذب یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از تسهیلات تبصره ۱۸، سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیارد تومانی در بروجرد از مهم‌ترین اقداماتی است که سال گذشته در بروجرد انجام شده است.

مرادی با اشاره به حمایت از تولید، بیان کرد: در راستای حمایت از تولید و کمک به واحدهای تولیدی، موانع و مشکلات از سر راه ۸۶ واحد تولیدی برداشته شد، همچنین در راستای رفع مشکلات نساجی اقداماتی در دستور کار قرار گرفته و ۳۰۰ میلیارد تومان برای رفع مشکلات درخواست دادند.

وی خاطرنشان کرد: ضرورت امروز جامعه این است که دستاوردها به خوبی بیان شود و در غیر این صورت دشمن وارد می رود چرا که دشمن به دنبال وارونه کردن حقیقت است که در راستای بیان حقیقت و دستاوردها رسانه‌ها نقش مهمی بر عهده دارند.

فرماندار بروجرد معتادان متجاهر را یکی از معضلات برشمرد و افزود: برای معتادان متجاهر مجوز ایجاد کمپ ماده ۱۶ اخذ شده و زمین هم مشخص شده که اقدام شود، همچنین ۳۰۰ هکتار زمین در حال الحاق به محدوده شهر است و کمبود زمین برای احداث واحدهای مسکونی نداریم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از