حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
رئیس کمیته بازرسی ستاد انتخابات لرستان:

حضور در انتخابات نشان‌دهنده خودباوری مردم است

حضور در انتخابات نشان‌دهنده خودباوری مردم است

رئیس کمیته بازرسی ستاد انتخابات لرستان گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات نشان‌دهنده خودباوری مردم است.

احمدرضا دالوند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، با اشاره به مشارکت پرشور مردم لرستان در انتخابات، اظهارداشت: طبق گزارشات و بازدیدهایی که از شعب اخذ رای در استان صورت گرفته، شاهد حضور پرشور مردم لرستان در پای صندوق‌های رای هستیم که این حضور همچنان ادامه دارد.

وی افزود: هر لحظه که می‌گذرد، حضور مردم در انتخابات بیشتر می‌شود که همه شعب اخذ رای در سراسر استان فعال بوده و در حال رای‌گیری از شهروندان هستند و حضور مردم تاکنون در همه شهرهای استان بسیار گسترده بوده است.

رئیس کمیته بازرسی ستاد انتخابات لرستان تصریح کرد: از ابتدای رای‌گیری تاکنون مشکلی در سطح استان نداشتیم و همه عوامل اجرایی، بازرسی و نظارت مشغول به فعالیت هستند.

دالوند بیان کرد: در مجموع برای استان لرستان یک‌هزار و ۶۵۴ بازرس در شعب اخذ رای وجود دارد که در حال فعالیت هستند و در صورتی که مهلت ثبت‌نام از سوی وزارت کشور تمدید گردد، بلافاصله به همه فرمانداری‌ها اعلام خواهد شد که در دستور کار قرار دهند.

رئیس کمیته بازرسی ستاد انتخابات لرستان یادآورشد: در حال حاضر مهلت رای‌گیری تا ساعت ۲۲ می‌باشد که در صورت تمدید اعلام خواهد شد و عوامل اجرایی تا آخرین لحظه رای‌گیری در شعب حضور دارند.

دالوند با بیان اینکه امروز حضور مردم در انتخابات بسیار بی‌نظیر بود، تصریح کرد: مردم در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران مبنی بر چهار مولفه مهمی که عنوان فرمودند، حضور یافتند و افراد مورد نظر را برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری انتخاب نمودند.

وی خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات نشان‌دهنده خودباوری است که مردم با عشق و علاقه خودشان برای سرنوشت کشور تصمیم می‌گیرند و اوج وحدت خود را امروز نمایش دادند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از