حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
همسر شهید سیدنورخدا موسوی:

حمله سپاه به مقر تروریست‌ها مقتدرانه بود

حمله سپاه به مقر تروریست‌ها مقتدرانه بود

همسر شهید سیدنورخدا موسوی ضمن خرسندی از حمله موشکی سپاه به مقر داعش و موساد گفت: افتخار می‌کنم که سربازان گمنام امام زمان (عج) در لباس سپاه پاسداران اینگونه مقتدرانه پاسخ دشمن را می‌دهند.

کبری حافظی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» در رابطه با حمله موشکی سپاه پاسداران به مقر داعش و موساد اظهارداشت: ما همواره گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستیم و حضرت آقا در سخنرانی خود فرمودند که مطمئن باشید که این ترور بدون جواب نمی‌ماند و ما به بهترین و سخت‌ترین شکل ممکن پاسخ آن را خواهیم داد.

وی افزود: وقتی تصویر آن شهیده زیر دو سال کرمان جلو چشمم می‌آید، با خود می‌گویم به کدامین گناه کشته شدی؟ این مردم چه گناهی داشتند که اینگونه ناجوانمردانه کشته شدند، جزء اینکه می‌خواستند با شهدا پیمان ببندند.

حافظی با بیان اینکه ما پیرو راه و مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی هستیم عنوان کرد: اگر بنده همسر شهید سیدنورخدا هستیم، سید نورخدا را در حد سربازی برای شهید سلیمانی، مقام معظم رهبری و امام زمان(عج) می‌دانم و افتخار می‌کنم که سربازان گمنام امام زمان (عج) در لباس سپاه پاسداران اینقدر مقتدرانه پاسخ دشمن را می‌دهند و ما دیگر از هیچ کشور بیگانه‌ای که در حریم دیگر کشورها دخالت می‌کنند، نمی‌ترسیم.

وی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان بیان کرد: بیشتر این شهداء زنان، کودکان و نوجوانان بودند که ناجوانمردانه و ظالمانه به شهادت رسیدند که امیدواریم ریشه تروریست‌ها خشکیده شود.

همسر شهید سید نورخدا موسوی گفت: من و خانواده‌ام قربانی ترور هستیم، و بیشترین ضربه از ترور و تروریست را متحمل شدیم و آثار مخرب روحی و روانی این حادثه را دارم در فرزندانم می‌بینم. فرزندانم برای اینکه قدرت خودشان را نشان دهند مقاومت کردند اما چون ذره ذره شهید شدن پدرشان را دیده‌اند، خواه و ناخواه بر روی روحیه آنها تاثیر مخربی گذاشته است.

وی تصریح کرد: از حمله موشکی شب گذشته سپاه پاسداران، این جواب محکم و مقتدرانه به مقر تروریست‌ها بسیار خوشحال و خرسندم و به این مدافعان امنیت افتخار می‌کنم و به خود می‌بالم که در کشوری زندگی می‌کنم که رهبری شجاع و فرزانه داریم.

حافظی خاطرنشان کرد: ما همه گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستیم و اگر فرمان دهند، در هر مرحله‌ای که باشید برای دفاع وطن آماده‌ایم.

وی اظهارداشت: با توجه به اینکه این تروریست‌ها به پشتوانه اسرائیل غاصب این کار را انجام می‌دهند، سردار سلامی پیش از این در سخنانی محکم خطاب به دشمنان گفت تابوت‌های خود را آماده کنید ما به سراغ تک به تک شما خواهیم آمد، اکنون متوجه می‌شوم که این تک تک که نباید همه در خاک اسرائیل باشد، در هرکجای جهان که باشند پیدا می‌شوند و این اشراف عملیاتی، نظامی و علمی نظامیان ما را می‌رساند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از