حالت تاریک
  • شنبه, 1403/02/15 شمسی | 2024/05/04 میلادی
فرازی از وصیت‌نامه شهید «رضا زینی‌وند»؛

خانه آخرت خیلی زیباتر از دنیاست

خانه آخرت خیلی زیباتر از دنیاست

شهید «رضا زینی‌وند» در وصیت‌نامه خود نوشته است: اگر چه دنيا زيبا و دوست داشتنی است اما خانه پاداش الهی خيلی از دنيا زيباتر و با ارزشتر است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، شهید رضا زینی‌وند هشتم فروردین ۱۳۴۳، در شهرستان پلدختر به دنیا آمد. پدرش علیرضا، مغازه‌دار بود و مادرش شاه‌قدم نام داشت. در حد خواندن و نوشتن سواد آموخت. جهادگر بود. بیستم بهمن ۱۳۶۱، در رقابیه بر اثر اصابت ترکش به پهلو، شهید شد. مزار او در گلزار شهدای زادگاهش واقع است.

 

وصیت‌نامه شهید:

قال الرسول الله‌(ص): ان افضل عمل المومن الجهاد فی سبيل الله بهترين كارمومن جهاد در راه خداست.

سلام بر مهدی(عج)، دوازدهمين اختر فروزان امامت و سلام بر نائب برحقش امام خمينی بت‌شكن و درود بر روان پاک شهيدان انقلاب اسلامی كه به ندای امام خمينی لبيک گفتند و سلام و درود به امت هميشه در صحنه و شهيدپرور ايران.

ای كاش توانايی آن را داشتم تا حقيقت آشكاری را كه شايد خيلی به آن اطمينان داريم و برای آنان كه هنوز شک دارند و آن‌ها كه اين حقيقت را دروغ می‌پندارند روشن كنم.

شما ای منافقين كوردل آيا می‌دانيد شهدای ما در موقعی كه جان به جان آفرين تسليم می‌كنند سر آن‌ها بر دامان امام زمان(عج) است. پس به خود بيائيد. ای كاش توانايی آن را داشتم تا برای شما آخرين حيات عاشقان راه الله را شرح دهم.

آری پدر عزيزم و مادر مهربانم و شما ای خواهران و برادرانم اگر چه دنيا زيبا و دوست داشتنی است و دنيا آدم را به طرف خودش می‌كشد اما خانه پاداش الهی خانه آخرين، خيلی از دنيا زيباتر و خيلی بالاتر و با ارزشتر است.

انسان هميشه به سر دو راهی قرار می‌گيرد و بايد يكی از دو راه را انتخاب كند يا ذلت و يا عزت را و يا حسين و يا يزيد را و يا تسليم و يا شهادت در راه خدا. بالاخره انسان در تمام مراحل خود انتخاب گر است پس بكوشيد كه بهترين راه را انتخاب كنيد.

از شما ملت قهرمان می‌خواهم كه پشتيبان روحانيت مبارز و متعهد به اسلام باشيد كه هستيد و به قول امام عزيزمان روحانيت است كه تاكنون اسلام را زنده نگهداشته است.

مادرجان می‌دانم داغ فرزند برای مادر خيلی‌ مشكل است ولی من از شما انتظار دارم مانند بانوی بزرگوار اسلام يعنی زينب(س) در برابر مشكلات و داغ فرزندت مقاومت نموده و سكوت را تا حد امكان مراعات كرده تا دشمنان اسلام و منافقين بدانند كه در هر زمان مادرانی شيرزن چون پيرو زينب هستند و فرزندان خود را با افتخار هديه اسلام می‌كنند.

در پايان از تمام دوستان و آشنايان به‌خصوص از پدر و مادرم خواهشمندم هيچگونه ناراحتی به خود راه ندهند. والسلام عليكم و رحمه ا... و بركاته

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از