حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/07/25 شمسی | 2024/10/16 میلادی
خیرین مدرسه‌ساز ۶۰ میلیارد تومان کمک کردند
مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز لرستان:

خیرین مدرسه‌ساز ۶۰ میلیارد تومان کمک کردند

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز لرستان گفت: خیرین مدرسه‌ساز امسال بالغ‌بر ۶۰ میلیارد تومان برای احداث مدارس در روستاها و مناطق محروم کمک کردند.

محمدعلی رضوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» با اشاره به احداث پروژه‌های خیرساز در لرستان، اظهار داشت: خیرین مدرسه‌ساز سال‌هاست که برای ایجاد فضاهای آموزشی در مناطق روستایی و محروم همه تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا همه دانش‌آموزان فرصت تحصیل را داشته باشند.

وی افزود: امسال خیرین ۶۰ میلیارد تومان برای ساخت مدارس در استان کمک کردند و این میزان کمک براساس تعهداتی که از سوی خیرین بوده است، پرداخت شد تا فضاهای آموزشی احداث گردد، البته برخی از پروژه ‌ها به صورت مشارکتی و با همکاری آموزش و پرورش ساخته می‌شود.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز لرستان تصریح کرد: در حال حاضر ۳۳ پروژه در قالب ۱۶۰ کلاس درس را در حال افتتاح داریم که بعد از تجهیز در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد تا مشغول به تحصیل شوند.

رضوی بیان کرد: در سال جاری ۱۶ پروژه فضای آموزشی توسط خیرین در استان ساخته شده که تلاش داریم تا خیرین بیشتری در این مسیر جذب شوند تا بتوانیم هر ساله کلاس‌های درس بیشتری احداث کنیم.

وی از افتتاح یک مدرسه دو کلاسه خبر داد و گفت: امروز به همت خیرین یک مدرسه دو کلاسه در اطراف خرم‌آباد افتتاح شد که این پروژه به صورت مشارکتی بوده و از امروز در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز لرستان عنوان کرد: ایجاد فضاهای آموزشی فرصتی است تا دانش‌آموزان بتوانند گام‌های بلندی در مسیر کسب علم و دانش بردارند و در آینده درخشان این کشور نقش خود را به خوبی ایفا نمایند.

رضوی با بیان اینکه یک‌سوم مدارس توسط خیرین ساخته شده است، افزود: با همت خیرین تاکنون این مجمع توانسته یک هزار و ۵۰۰ مدرسه را در مناطق مختلف استان برای دانش‌آموزان احداث نماید و خیرین ظرفیت بسیار ارزشمندی هستند که در طول سال پروژه‌هایی را شاخته و تحویل می‌دهند.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از