حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

خیر لرستانی ۱۰ دستگاه آمبولانس اهدا کرد

خیر لرستانی ۱۰ دستگاه آمبولانس اهدا کرد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گقت: خیر لرستانی ۱۰ دستگاه آمبولانس را با هزینه‌ای بالغ‌بر ۲۳ میلیارد تومان اهدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، بهرام دلفان اظهارداشت: در یک اقدام خیرخواهانه، علی دولتشاهی ۱۰ دستگاه آمبولانس به ارزش ۲۳ میلیارد تومان را به دانشگاه علوم پزشکی لرستان اهدا کرد و طی مراسمی این آمبولانس‌ها تحویل پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی در سطح استان گردید.

 وی افزود: هدف این خیر لرستانی این بود که گام‌های مهمی در راستای ارائه خدمات بهتر به مردم، برداشته شود.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: اقدامات خیرخواهانه و کار نیک که رضای خداوند در آن است سبب می‌شود که انسان احساس خوشحالی کند و پاداش این کار خیر نزد خداوند محفوظ است.
 

دلفان ورود خیرین به حوزه سلامت جهت ارائه خدمات مطلوب به مردم را مهم دانست و گفت: دولت به تنهایی از عهده هزینه‌های بالای خرید آمبولانس و دارو و تجهیزات بیمارستانی بر نمی‌آید و کمک خیرین در این حوزه، راهگشا است.

در ادامه علی دولتشاهی خیر لرستانی اظهارداشت: امروز روز احسان و نیکوکاری است و سعی کردیم که در این روز مبارک، مراسم اهدا آمبولانس‌ها برگزار شود.

خیر لرستانی، هدف از این کار نیک را رضای خداوند دانست و گفت: این دنیا به کاهی نمی‌ارزد و تنها چیزی که در ذهن ماست این است که یک کار خیر و اقدامی خداپسندانه در راستای رضای خداوند و خدمت به مردم برداشته شود.

وی افزود: در خدمت مردم هستیم و باید در راستای اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی گام برداریم و اگر شهدا نبودند ما الان اینجا نبوده و باید قدردان خون شهدا باشیم.

گفتنی است علی دولتشاهی در یک اقدام خیرخواهانه دیگر، با پرداخت بدهی‌های ۱۰۰ زندانی غیر عمد که به‌خاطر بدهی مالی زندانی بودند؛ آزاد کرد و دو هزار کارت هدیه نقدی نیز به افراد نیازمند پشت بازار شهرستان خرم‌آباد اهدا نمود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از