حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان:

دشمن از راه شهید سلیمانی می‌ترسد

دشمن از راه شهید سلیمانی می‌ترسد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: دشمنان همچنان از سلیمانی‌های جهان و راه ایشان می‌ترسند و از روی این ترس به بغداد، غزه، بحرین، لبنان و اکنون به کرمان حمله می‌کنند.

حجت‌الاسلام هبت‌الله هاشمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان، اظهارداشت: در روز میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) و چهارمین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی عده‌ای از عاشقان اهل بیت(ع) در کنار مزار شهدا و حاج قاسم حضور پیدا کردند و صف میلیونی جمعیت مشتاق و ارادتمند سردار دل‌ها روانه کرمان شدند.

وی افزود: دشمنان نتوانستند این صحنه‌ها و جلوه‌های زیبا را تحمل کنند و جنایت دیگری را به جنایات خود اضافه کردند و به صف زائران هجوم بردند و با بمب‌گذاری و کارهایی که از نوع خود بدترین کار در عالم است، کودک‌کشی و مسلمان‌کشی راه انداختند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان عنوان کرد: دشمنان فرومایه در مکان‌هایی که به اسم اسلام، اسلام‌خواهی و آزادگی تجمع برگزار می‌شود به دلیل زبونی و پَستی این جنایات تروریستی را انجام می‌دهند، جمعی از هموطنان ما در این حادثه و ضایعه اسفناک به شهادت رسیدند و دشمن باعث شد کل ایران بار دیگر عزادار و قلب ارادتمندان برای این قضیه جریحه‌دار شود.

وی با اشاره به ترس دشمن از اسم شهید سلیمانی، بیان کرد: جنایت تروریستی کرمان نشان داد که دشمنی دشمنان ادامه دارد و همچنان از سلیمانی‌های جهان و راه ایشان می‌ترسند و از روی این ترس به بغداد، غزه، بحرین، لبنان و اکنون به کرمان حمله می‌کنند.

هاشمی تصریح کرد: کودک‌کشی، آدم‌کشی و کشتن انسان‌های بی‌گناه از پَست‌ترین کارهای نظام هستی و نشانه رذالت دشمنان است و آمریکا، رژیم جعلی صهیونیستی، سرویس‌های جاسوسی، انگلیس و دیگر کشورهای استکباری در این جنایت دست دارند.

وی ضمن همدردی با خانواده‌های شهدا و افراد آسیب دیده، گفت: ما از این حادثه ناراحت و غمگین شدیم اما قطعاً ملتی که در مسیر امام حسین(ع) قرار دارد از این اقدامات وقیحانه نمی‌ترسد و ایران و جبهه مقاومت پاسخ این جنایت وحشیانه را خواهند داد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از