حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرماندار کوهدشت مطرح کرد:

مشارکت مردم در طرح ملی «شهریاران»

مشارکت مردم در طرح ملی «شهریاران»

فرماندار کوهدشت گفت: از اقشار مختلف مردم و نخبگان برای شرکت در طرح ملی شهریاران دعوت می‌کنم چراکه این اقدامات ناظر به حل مشکلات مردم است.

محمد مرادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، با اشاره به طرح ملی «شهریاران»، اظهار داشت: این طرح میدانی برای نقش‌آفرینی و هم‌افزایی مسئولان، شبکه دستیاران مردمی‌سازی، حلقه‌های میانی و گروه‌های مردمی در راستای حل مسائل کشور با اولویت مردمی‌سازی اقتصاد به شمار می‌رود و در آن سه ضلع مدیران، حلقه‌های میانی و آحاد مردم را برای حل یک یا چند مسئله کنار هم جمع می‌کند.

وی افزود: تمام مردم عزیز، همانا شهریاران کشور بوده و در این راستا ایجاد یک هم‌افزایی، مشارکت همگانی و حضوری فعال در میدان را می‌طلبد که در حل مسائل مختلف نقش‌آفرینی آحاد جلوه‌گر شود.

فرماندار شهرستان کوهدشت با اشاره به اینکه گام دوم انقلاب، گام نقش‌آفرینی جوانان است، عنوان کرد: حلقه‌های میانی، حلقه‌های اتصال خدمت و محبت در جامعه هستند و شکل‌گیری حرکت‌های عمومی و ایجاد یک گفتمان در این زمینه بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه اقدامات جدید  دولت در زمینه مردمی‌سازی ناظر به حل مشکلات مردم است، تصریح کرد: از اقشار مختلف مردم و نخبگان کوهدشت برای شرکت در طرح ملی شهریاران به آدرس: https://shahriaran.ir/ دعوت می‌کنیم که با مراجعه به بخش نخست سامانه، ایده‌ها یا اقدامات خود را ثبت کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از