حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
کارشناس مسائل دینی مطرح کرد:

دفاع از ولایت، مهم‌ترین رسالت حضرت فاطمه(س)

دفاع از ولایت، مهم‌ترین رسالت حضرت فاطمه(س)

کارشناس مسائل دینی گفت: دفاع از ولایت و حق، مهم‌ترین رسالت حضرت فاطمه(س) بوده و برای همه بشریت الگو است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد پیریایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، با اشاره به سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهارداشت: در مورد حضرت فاطمه زهرا(س) نوشته‌ها و گفته‌ها بسیار زیاد است ولی معنویت این بانوی بزرگ و نقش مهمی که در ولایت داشتند را نباید فراموش کرد.

وی افزود: بانوی بزرگ اسلام با کلام خود اقدام به جهادتبیین نمود و در مسیر ولایت با دل و جان ایستاد لذا دخت نبی‌اکرم(ص) فرمودند که ای مردم با وجود نور، کسی به دنبال شمع می‌رود؟ و فرمودند چراغ امامت مدیر و مدبر، علم و آگاهی دارد و بر دفاع از حق تاکید بسیار زیادی داشتند.

کارشناس مسائل دینی تصریح کرد: کلام حضرت علی(ع) کلام حق است و این بانوی بزرگ از ما می‌خواهد که در مقابل ستیزه‌جویان که در مقابل حق ایستاده‌اند، سکوت نکنیم و از حق، با همه توان دفاع کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین پیریایی بیان کرد: در قرآن کریم ۲۴۰ آیه به موضوع مهم ولایت اشاره نموده که گویای اهمیت این مسئله است و علت شهادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) دفاع از حق بود که توانست این حق ولایت را با جهادتبیین، آشکار کند و در برابر کسانی که خواستند حق را زیر پا بگذارند، ایستاد.

وی عنوان کرد: دشمنان سعی کردند تا هیمنه و شخصیت این بانوی بزرگ را محدود نمایند ولی وقار علمی حضرت فاطمه‌زهراس) هیچگاه فراموش نمی‌شود و بهترین الگو برای همه بشریت است.

کارشناس مسائل دینی گفت: دفاع از حق همیشه رویه اهل‌بیت(ع) بوده است و تلاش کردند تا روزی حکومت اسلامی حاکم شود و امروز جمهوری اسلامی ایران همان حکومتی است که اهل‌بیت(ع) برای آن تلاش کردند و این انقلاب به ظهور می‌رسد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از