حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرازی از وصيت‌نامه شهيد آقبلاغی؛

دنیا دردی از ما دوا نمی‌کند

دنیا دردی از ما دوا نمی‌کند

شهید «علیرضا امینی آقبلاغی» در وصیت‌نامه خود نوشته است: برادران فریب اين دنيا را نخوريد زيرا ظاهرش زيباست ولی باطنش پست است و دنیا دردی از ما را دوا نمی‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، شهید عليرضا امينی آقبلاغی، يكم مهر ۱۳۴۴، در شهرستان دلفان به دنيا آمد. تا پايان دوره راهنمايی درس خواند. سال ۱۳۶۳ ازدواج كرد و صاحب يک دختر شد. به عنوان پاسدار در جبهه حضور يافت. سی‌ام ارديبهشت ۱۳۶۵، با سمت فرمانده گروهان در حاج عمران عراق بر اثر اصابت تركش به شهادت رسيد. مزار او در شهرستان بروجرد واقع است.

 

وصيت‌نامه شهيد:

با درود و سلام به پيشگاه آقا امام زمان و منجی عالم بشريت و نايب برحقش امام خمينی و سلام بر شهيدان بدون مقدمه را بر روی كاغذ می‌نویسم.

ای ملت غيور و هميشه در صحنه و شهيدپرور ايران قدر اين امام عزيز را بدانيد و او را تنها نگذاريد و برای اين انقلاب كار كنيد، زيرا بزرگ‌ترين انقلاب اسلامی بعد از انقلاب امام حسين است و برادران فریب اين دنيا را نخوريد زيرا ظاهرش زيباست ولی باطنش پست است و دنیا دردی از ما را دوا نمی‌کند كه بخواهيم كامی از آن ببريم و ما بايد با عمل‌های نيک خود در اين دنيا و آخرت عاقبت بخیر شویم.

اين را بدايند كه اين دنيا برای مومن همانند اين است كه گنجشكی در قفس باشد و همه‌اش برای مومن زجر است و در آخرت پاداش كارهای نيک خود را خواهيد ديد.

اين را بدانيد كه با مرگ تازه زندگی شروع مي‌شود. پس بايد توشه‌ای را برای آن جمع‌آوری كنيم و روز قيامت فقط و فقط محل حساب پس دادن است.

من بارها از خدا خواسته‌ام خونم را در اين راه بر زمین بریزم و اگر گناهی از من سر زده و به بزرگی و كرامت خودش ببخشد. ای امت ايران راه بی‌دينی راه اهل كوفه است كه حسين(علیه‌السلام) را تنها گذاشتند.

هميشه امام و رزمندگان اسلام را تنها نگذاريد و برای آن‌ها دعا كنيد كه؛ ای صدام تو در واقع انسان پوچی هستی و اگر اربابانت هم بخواهند به ايران و اسلام تجاوز كنند دست آنها را از اين مملكت كوتاه خواهيم کرد.

از مادرم خواهش می‌كنم هر وقت بر سر قبر می‌آيد يا وقتی كه خبر شهادت مرا به او می‌رسانند برای مظلوميت امام حسين و اهل بيتش گريه كند و پدر و مادرم افتخار كنند كه چنين فرزندی را بزرگ كرده و در راه خدا داده‌اند. ما فرزندان امانتی هستيم در دست شما چه بهتر كه امانت را در راه خدا پس بدهيد و خوشحال باشيد زيرا فرزندانتان با دو بال به سوی خدا پرواز كرده و خدا را شكر كنید.

خدايا خدايا تا انقلاب مهدی خمينی را نگهدار

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از