حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/14 شمسی | 2024/08/04 میلادی
نماینده سابق مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی:

رئیس‌جمهور از ظرفیت مدیران امتحان پس‌داده استفاده کند

رئیس‌جمهور از ظرفیت مدیران امتحان پس‌داده استفاده کند

نماینده سابق مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس‌جمهور از ظرفیت مدیران امتحان پس‌داده استفاده کند و علاوه بر این نیز تکیه به امکانات داخل یک ضرورت است و به این موارد توجه داشته باشد.

بهرام بیرانوند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» با اشاره به آغاز فعالیت دولت چهاردهم، اظهارداشت: امروز تنفیذ ریاست‌جمهور منتخب بود و این یعنی قبل از وی بوده‌اند و بعد از او هم خواهند بود و همانگونه که ما مدیران قبلی و کارهای آنان را نقد کرده‌ایم، ما را نقد خواهند کرد.

وی افزود: ابتدای کار است و باید کمک کنیم تا امور، سامان بیشتری پیدا کند، همچنین در انتخاب مشاوران و کارشناسان باید بسیار دقت داشت چرا که این رئیس‌جمهور بنا به گفته خودشان دنیا را با چشمان مشاوران و کارشناسان خواهد دید و البته مسئولیت فقط با اوست.

نماینده سابق مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هر چه اطرافیانشان صالح‌تر باشند، امور به سلامت نزدیک‌تر است و چند سال فرصت خدمت بسیار پُر مسئولیت و البته گذرا است.

بیرانوند عنوان کرد: رئیس‌جمهور باید از ظرفیت مدیران لایق و امتحان پس‌داده استفاده کند، این انتخاب به نفع او و جامعه است و امید است، اعتماد و قرابت سیاسی رئیس‌جمهور منتخب با بعضی افراد خاص، وی را از تحقق اهداف انقلاب، باز ندارد.

وی با بیان اینکه تکلیف سیاست خارجی معلوم است، گفت:  عزت، حکمت و مصلحت اصول اصلی است و علاوه بر این نیز تکیه به امکانات داخل یک ضرورت است چون امکانات داخل بدون محدودیت در اختیار ماست و استفاده از همه نیروها واجب است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سرمایه انسانی عظیمی اینجا نهفته است، افزود: ایران ۸۵ میلیون نفر جمعیت دارد و همه باید دیده شوند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از