حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
ورزشکار لرستانی:

رئیس جمهوری مثل شهید رئیسی انتخاب کنیم

رئیس جمهوری مثل شهید رئیسی انتخاب کنیم

ورزشکار لرستانی گفت: در انتخابات ما باید فردی را انتخاب کنیم که مانند شهید رئیسی خستگی‌ناپذیر باشد.

نگین نظری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، با اشاره به انتخابات ۸ تیرماه، اظهار داشت: مشارکت حداکثری ثابت شدن کشور به جامعه است، با مشارکت حداکثری قطعاً جامعه، جهانیان و مردم ملت‌های دیگر متوجه می‌شوند که مردم ایران انقلابی هستند و تا آخر پای خاک ایران ایستاده‌اند.

وی افزود: امیدوارم که همه مردم ایران به‌ویژه ورزش دوستان، ورزشکاران و مدیرانی که در رأس کار قرار دارند روز جمعه با حضور در پای صندوق‌های رأی مانند همه سال‌های گذشته حماسه آفرین باشند.

این کشتی‌گیر لرستانی با اشاره به اینکه شهید رئیسی خستگی‌ناپذیر بود، عنوان کرد: در انتخابات ما باید فردی را انتخاب کنیم که مانند شهید رئیسی خستگی‌ناپذیر باشد، بتواند راه این شهید را ادامه دهد و کشور را مانند همیشه سربلند کند.

وی بیان کرد: شهید رئیسی در همه حوزه‌ها مانند حوزه مسکن و اشتغال جوانان فعال بود، برای جوانان و ورزشکاران شب و روز وقت می‌گذاشت و مردم ایران را مانند فرزند خود می‌دید.

نظری گفت: همانطور که شهید رئیسی راه خدمت را انتخاب کرد ان‌شاءالله ما بتوانیم در انتخابات فردی را انتخاب کنیم که بتواند راه شهید رئیسی را ادامه دهد.

وی تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند ان‌شاءالله مردم در انتخابات فردی را انتخاب کنند که بتواند برای مردم کشور کارهایی را که می‌گوید انجام دهد و خواسته‌های مردم را در رأس امور قرار دهد.

ورزشکار لرستانی افزود: فرد منتخب باید تمام وقتش را پای راه دین بگذارد، برای انقلاب و میهن تلاش کند، کارهای ناتمام را تمام کند و به همگان بفهماند که ایران هنوز سرپاست و هیچ چیز نمی‌تواند خاک آن را از بین ببرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از