حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان:

راه ارتباطی ۲۱۰ روستای لرستان بازگشایی شد

راه ارتباطی ۲۱۰ روستای لرستان بازگشایی شد

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای لرستان گفت: بارش شدید برف از روز گذشته تاکنون راه ارتباطی ۳۶۴ روستای استان را بست که با تلاش راهداران، مسیر ۲۱۰ روستا بازگشایی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، مرتضی شیروانی اظهارداشت: بارش برف از روز گذشته تاکنون راه ارتباطی ۳۶۴ روستا در استان را مسدود کرد که در حال حاضر این تعداد به ۱۵۴ روستا رسیده و راه ارتباطی ۲۱۰ روستا بازگشایی شده است و تلاش برای بازگشایی راه‌های مواصلاتی روستایی ادامه دارد.

وی با بیان اینکه امکان برف‌روبی در شب در مناطق صعب‌العبور، کوهستانی و روستایی مقدور نیست، افزود: با طلوع آفتاب همکاران راهدار فعالیت خود را در راه‌های روستایی آغاز کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان با اشاره به آغاز فعالیت سامانه بارشی در استان از روز گذشته عنوان کرد: راهداری در قالب ۳۸ پایگاه، ۴۰۰ راهدار و ۲۸۰ دستگاه ماشین‌آلات در مناطق مختلف استان مشغول فعالیت است و در حال حاضر تمام راه‌های شریانی و اصلی استان باز و تردد در آنها برقرار است.

وی گفت: با توجه به بارندگی‌ها و لغزندگی جاده‌ها به رانندگان توصیه می‌شود از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و در صورت ضرورت تجهیزات ایمنی و زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از