حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/02/16 شمسی | 2024/05/05 میلادی
فرازی از وصیت‌نامه شهید «رحیم دلفان»؛

راه و هدف شهیدان را از بین نبرید

راه و هدف شهیدان را از بین نبرید

شهید «رحیم دلفان» در وصیت‌نامه خود نوشته است: راه شهیدان و هدف آنان را هیچوقت از یاد مبرید که راه و هدف اینان همان راه و هدف حسین و اولیاء خداست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، شهید رحيم دلفان دهم مهر ۱۳۳۹، در روستای ده‌پير از توابع شهرستان خرم‌آباد به دنيا آمد. سال ۱۳۶۲ ازدواج كرد و صاحب دو پسر و يک دختر شد. به عنوان پاسدار در جبهه حضور يافت. شانزدهم دی ۱۳۶۶، در ماووت عراق براثر اصابت تركش به سينه، دست و پا، شهيد شد. مزار او در بهشت رضای شهرستان زادگاهش واقع است. برادرش عزت‌الله نيز به شهادت رسيده است.

 

وصیت‌نامه شهید:

ابتدا به حقانیت دین اسلام و پیامبر گرانقدرش حضرت محمد مصطفی(ص) شهادت می‌دهم و به علی و ۱۱ فرزندش که راهنمای طریق الهی و امام پیشوای ما شیعیان هستند گواهی می‌دهم. سپس بر آخرین آنان مهدی صاحب الزمان(عج) و نایب بر حقش درود می‌فرستم.

خوشا آنان که شوق دیدار حسین و زیارت مزار مطهرش را دارند و شب‌ها از معشوق او در خلوتگه عشق با چشم گریان و دل سوزان او را صدا می‌زنند و سرودی را زمزمه می‌کنند که تا ابد در این شب‌ها و همه شب‌های بعد از این سکوت بیابان طنین خواهد داشت.

ای دلباختگان حق و ای رزمندگان جبهه حق بدانید که پیش‌قراولان و پرچمداران لشکر اسلام می‌روند و پرچم را به دست شما می‌سپارند مبادا در نگهداری آن تعلل و مسالحه بورزید که در آن صورت به خون شهیدان خیانت کرده‌اید.

ای خواهران و ای برادران و ای جوانمردان و ای پیرمردان هیچوقت و در هیچ حال امام را تنها نگذارید و همواره پشتیبان ولی‌فقیه و روحانیت اصیل باشید و از زحمات خود نسبت به آنان دریغ نورزید و راه شهیدان و هدف آنان را هیچوقت از یاد مبرید که راه و هدف اینان همان راه و هدف حسین و اولیاء خداست.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از