حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مسئول مرکز فضای مجازی سپاه لرستان خبرداد:

رقابت ۵۸تیم در پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال

رقابت ۵۸تیم در پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه لرستان گفت: ۵۸ تیم در پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیچ استان لرستان به رقابت می‌پردازند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حسن حجت‌پور صبح امروز در آئین افتتاحیه پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان لرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، شهدای امنیت و شهید سردار سلیمانی، اظهارداشت: در قرارگاه فضای مجازی بسیج پیرو فرامین مقام معظم رهبری در خصوص امنیت فضای مجازی نکاتی را سرلوحه خود قرار داده‌ایم.

وی افزود: اولین نکته، کنش‌ها و حرکت‌های ما در تولید محتوا و نبرد شناختی مبتنی بر آموزه‌های دینی و تبعیت محض از امامین انقلاب اسلامی است؛ دومین نکته، تمرکز بر ظرفیت‌های عظیم مردمی و تفکر بسیجی است که باید رویه انقلابی را در فضای مجازی حفظ کنیم و توسعه دهیم.

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه لرستان سومین نکته را بهره‌گیری از ظرفیت‌های تولید محتوای بومی در فضای مجازی مبتنی بر تأکیدات حضرت آقا در راستای تقویت دستگاه تولید محتوا دانست و عنوان کرد: در همین راستا امروز پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی در استان آغازشده است.

 وی بابیان اینکه حضور شرکت‌کنندگان رویداد امسال نسبت به سال گذشته بیش از۵۰ درصد افزایش‌یافته است، تصریح کرد: در مرحله شهرستانی بیش از ۶۰۰ نفر به رقابت پرداختند و در مرحله استانی نیز بیش از ۲۲۰ نفر در سایت ثبت‌نام کردند و در این رویداد ۵۸ تیم به رقابت می‌پردازند.

حجت‌پور گفت: تیم‌های تولید محتوا از هم‌اکنون به مدت ۴۸ ساعت به رقابت خواهند پرداخت و برگزیدگان به رویداد کشوری راه می‌یابند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از