حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرمانده سپاه خرم‌آباد:

روشنگری‌ رسانه‌ها نقشه‌های دشمنان را برملا کرد

روشنگری‌ رسانه‌ها نقشه‌های دشمنان را برملا کرد

فرمانده سپاه خرم‌آباد گفت: برداشت‌های رسانه‌ها از جامعه و وضعیت مردم مهم است‌ و روشنگری آن‌ها در سال گذشته کمک کرد، نقشه دشمنان برملا شود.

سرهنگ محمد برامکی در  گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، در رابطه با سالگرد عملیات جنگ ترکیبی دشمن علیه ملت ایران، اظهارداشت: در طول اتفاقات سال گذشته یکی از مراسمات بزرگ ۱۳ آبان و تاریخی‌ترین ۲۲ بهمن رقم خورد و به لطف خدا، مدیریت عالی رهبر معظم انقلاب، بصیرت بی‌نظیر مردم و آمادگی کامل نیروهای امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی جمهوری اسلامی ایران نقشه دشمنان نقش بر آب شد. 

وی با اشاره به روند نزولی دشمنان، افزود: افرادی در اطراف مرزهای ما توسط آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس تطمیع شده بودند که با ساخت سلاح به مرزهای ما تجاوز کنند، اکنون این افراد در حداقل ‌هزار کیلومتر بعد از مرزهای ما قرار دارند.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد تصریح کرد: در سالگرد اغتشاشات سال گذشته، اعضای گروهک منافقین که فعالیت زیادی علیه جمهوری اسلامی ایران انجام دادند، معلوم نیست در کجا قرار دارند و به مسیح علی‌نژاد عنصر ضد ایرانی که لکه ننگی برای آمریکا است گفته‌اند هویت و اسمش را تغییر دهد و حرف نزند چون موفق نشد که جنبش‌ها را علیه جمهوری اسلامی ایران رقم بزند.

وی با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی ایران، بیان کرد: کشور ما به لطف خدا روزبه‌روز پاینده و قوی‌تر می‌شود و حتماً در گام دوم انقلاب اسلامی که چله ظهور است، پیروزی‌های روزافزون ملت ایران و جبهه مقاومت را مشاهده می‌کنیم.

برامکی در رابطه با فوت آرمیتا گراوند، گفت: روایت اول را سیستم دستگاه‌های اطلاعاتی انجام دادند، همچنین خانواده مرحوم اذعان کردند که حال فرزندشان اتفاقی بد شده است و ثابت شد که دروغ‌های رسانه‌ای نمی‌تواند مردم را نسبت به‌ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بدبین کند.

وی عنوان کرد: حوادثی که سال گذشته در ایران رخ داد نشان می‌دهد که دشمن به فکر دشمنی است و از هر روزنه‌ای وارد می‌شود اما این اتفاقات نمی‌تواند برای دشمنان‌ مستند قرار بگیرد و ما باید هوشیار باشیم و اجازه به ثمر رسیدن توطئه‌های دشمن را ندهیم.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد با اشاره به نقش حساس و سخت رسانه‌ها، خاطرنشان کرد: برداشت‌های رسانه‌ها از جامعه و وضعیت مردم مهم است‌ و روشنگری آن‌ها در سال گذشته کمک کرد، نقشه دشمنان برملا شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از