حالت تاریک
  • جمعه, 1403/02/14 شمسی | 2024/05/03 میلادی
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان:

رویداد «اهدای جایزه جوانی جمعیت» برگزار می‌شود

رویداد «اهدای جایزه جوانی جمعیت» برگزار می‌شود

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان گفت: دومین رویداد اهدای جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت ۳۰ اردیبهشت ماه امسال همزمان با روز ملی جمعیت در لرستان برگزار می‌شود.

فریبا ولی‌پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» اظهار داشت: دومین رویداد اهدای جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت ۳۰ اردیبهشت ماه همزمان با روز ملی جمعیت در لرستان برگزار می‌شود و از سه اثر برتر هر حوزه تجلیل به عمل می‌آید.

وی افزود: متقاضیان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و مؤسسات خصوصی، مدیران و نخبگان تا ۱۰ اردیبهشت ماه برای شرکت در رویداد ارسال کنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان تصریح کرد: افراد و مجموعه‌هایی که در سطح استانی شرکت می‌کنند، می‌توانند همزمان آثار خود را در سطح ملی از طریق وبگاه رویداد به نشانی www.jameyat.ir بارگذاری کنند که در این صورت آثار آن‌ها در سطح ملی بررسی می‌شود.

ولی‌پور بیان کرد: افراد برای شرکت در رویداد در سطح استانی می‌توانند آثار خود را از طریق ایمیل دفتر امور بانوان به نشانی banovanlr@gmail.com، شماره پیام‌رسان ایتا و بله ۰۹۱۶۸۵۰۱۵۶۳، دبیرخانه لرستان۰۶۶۳۳۱۹۱۱۵۲ و مراجعه حضوری به دفتر امور بانوان و خانواده استانداری ارسال کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از