حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

زندگی با آیه‌ها، پیاده‌کردن معارف‌قرآنی در زندگی است

زندگی با آیه‌ها، پیاده‌کردن معارف‌قرآنی در زندگی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: زندگی با آیه‌ها به معنی پیاده‌کردن معارف قرآنی در زندگی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی قدرتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، با اشاره به تقارن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: نوروز یکی از اعیاد ماست که به عنوان یک عید ملی هرساله با آغاز فصل بهار جشن گرفته می‌شود، علاوه بر این نیز برکات زیادی را به همراه دارد از جمله روابط اجتماعی که در دید و بازدیدهای خانوادگی ایجاد می‌شود.

وی افزود: صله ارحام یکی از اتفاقات مبارک ایام نوروز است که سبب افزایش طول عمر می‌شود و همیشه بزرگان و پیامبران به صله ارحام تاکید کردند و امسال تلاقی نوروز و ماه رمضان اشتراکاتی دارد به طوری که هم در بهار قرآن و هم در بهار طبیعت سعی می‌شود که سال جدید با تلاوت قرآن آغاز گردد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه باید با آیه‌های قرآن زندگی کرد، تصریح کرد: اُنس با قرآن به این معناست که باید با آیه‌های قرآن زندگی کرد و معارف ناب قرآنی را در زندگی پیاده کرد، همچنین نظام مسائل فردی و اجتماعی انسان‌ها را در برداشته و برای هر مسئله یک راه حل در قرآن بیان شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین قدرتی بیان کرد: امسال باتوجه به بهار در بهار رمضان و نوروز بهتر است عهدی ببندیم که زندگی را بر مبنای قرآن قرار دهیم چرا که راهکار حل مسائل اجتماعی، سیاسی، فکری و اقتصادی در قرآن بیان شده و عمل به دستورات قرآن سبب می‌شود تا بسیاری از مشکلات برطرف گردد.

وی گفت: سراسر کتاب قرآن پُر از راهکارهای مختلفی است که قرائت قرآن به همراه معنی و پیاده کردن این معارف قرآنی در زندگی می‌تواند اثرات و ثمرات بسیار مثبتی را در زندگی به همراه داشته باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان افزود: سازمان تبلیغات اسلامی امسال طرحی را به نام «مسطورا» طراحی کرده که اجرای این طرح در ماه مبارک رمضان با هدف اُنس با قرآن و آیه‌های قرآنی است که مانوس شدن با قرآن منتهی به امید در جامعه می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از