حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران:

زیرساخت‌های مخابراتی برای انتخابات در لرستان فراهم می‌شود

زیرساخت‌های مخابراتی برای انتخابات در لرستان فراهم می‌شود

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت: تا زمان شروع انتخابات زیرساخت‌های مخابراتی برای شعب اخذ رأی در اقصی‌نقاط لرستان فراهم می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، مجید سلطانی صبح امروز در دیدار با استاندار لرستان وضعیت پوشش همراه اول در استان لرستان را ۵۶.۹ درصد دانست و اظهارداشت: این میزان از متوسط کشور با ۵۳ درصد پوشش بالاتر است.

وی با بیان اینکه استان لرستان در نگهداری سایت‌های سیار در سطح کشور رتبه سوم را دارد افزود: لرستان در تمام شاخص‌های مخابراتی وضعیت مطلوبی نسبت به متوسط کشور دارد که این نشان دهنده همدلی و همراهی مسئولان استان است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به اجرای طرح تهاتر بین مخابرات و دستگاه‌های اجرایی به منظور پیشبرد خدمات مخابراتی در دستگاه‌ها در سال گذشته عنوان کرد: امیدواریم این طرح در سال آینده نیز با همکاری مجلس شورای اسلامی تداوم داشته باشد چون بخش مهمی از مشکلات اعتباری را در مسیر خدمات مخابراتی برطرف می‌کند.

وی بیان کرد: یکی از اقدامات انجام شده در زمینه مذکور اجرای ۵۰۰ کیلومتر فیبر نوری در استان لرستان بوده که این اقدام نیز نتیجه تلاش جهادی بین دست‌اندرکاران مخابرات در لرستان است.

سلطانی گفت: برای تأمین پاور و باتری مورد نیاز جهت پشتیبانی زیرساخت‌های مخابراتی انتخابات در استان نیز محموله جدیدی را به لرستان اختصاص دادیم که به زودی در اختیار مخابرات استان و ستاد انتخابات قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: ما در مجموعه مخابرات تلاش می‌کنیم تا زمان شروع انتخابات، در اقصی نقاط استان لرستان برای حداکثر شعب اخذ رأی زیرساخت‌های مخابراتی فراهم شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از