حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/06/07 شمسی | 2024/08/28 میلادی
جانشین فرمانده کل ارتش مطرح کرد:

سازمان ملل ابزاری برای تسلط‌گری قدرت‌های استکباری

سازمان ملل ابزاری برای تسلط‌گری قدرت‌های استکباری

جانشین فرمانده کل ارتش گفت: سازمان ملل نیز ابزاری برای تسلط‌گری قدرت‌های استکباری است که در آن دارندگان بمب هسته‌ای تصمیم‌گیرندگان اصلی هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک به نقل از خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر محمدحسین دادرس در آئین آغاز سال تحصیلی و افتتاحیه دوره ۳۵ دانشجویان مدیریت دفاعی دافوس آجا که صبح امروز برگزار شد، با اشاره به اینکه این دوره گرانقدر است، اظهار داشت: سعی کنید از این فرصت برای ارتقا دانش خود بهره ببرید.

وی با بیان اینکه فضای مجازی توسط قدرت‌های استکباری بر همه حوزه‌ها سایه افکنده است و قدرت‌های جهانی برای تسلط بیشتر بر آن میلیاردها دلار هزینه می‌کنند؛ افزود: سازمان ملل ابزاری برای تسلط‌گری قدرت‌های استکباری است که در آن دارندگان بمب هسته‌ای تصمیم‌گیرندگان اصلی هستند.

جانشین فرمانده کل ارتش ادامه داد: فضای مجازی نیز عرصه‌ای برای گسترش تسلط قدرت‌های استکباری بر دیگر کشورهای جهان شده است و می‌بینید چگونه گروه‌های تکفیری مانند داعش را برای کشتار مسلمانان ایجاد می‌کنند که با ادعای دین دست به کشتار گسترده مردم مسلمان می‌زنند.

وی با اشاره به اینکه انسان دانش خود را باید از محیط درست بگیرد، تصریح کرد: اگر دانش از فضای مجازی و فضای منحرف گرفته شود این انسان در اختیار حق و حقیقت نخواهد بود، این فرد اگر در میدان حق علیه باطل قرار گیرد نمی‌تواند درست عمل کند و به بیراهه خواهد رفت.

سرتیپ دادرس نفوذ در دل‌های نیروی‌های تحت امر در نیروهای مسلح را بسیار مهم دانست و گفت: در عصری که فرزندان از پدر و مادر خود تبعیت نمی‌کنند و تحت تاثیر تهاجم فرهنگی و فضای مجازی هستند، آموزش درست و بهره‌گیری از اساتید برجسته و کارآمد برای تربیت بسیار مهم است.

وی با اشاره به کشتار گسترده مردم بی‌گناه غزه عنوان کرد: بیش از ۴۰ هزار زن، کودک و غیر نظامی در غزه به شهادت رسیده‌اند اما هیچ صدایی از کشورهای اسلامی برنمی‌آید و در سوی دیگر در سال‌های اخیر مشاهده کرده‌ایم که گروه‌های تکفیری مانند داعش که ادعا دین داشتند دست به کشتار شیعه، سنی و پیروان ادیان دیگر می‌زنند و با رژیم صهیونیستی همکاری می‌کنند همه اینها لزوم وحدت میان مسلمانان را نشان می‌دهد تا در برابر توطئه‌های مختلف دشمن ایستادگی کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از