حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
نماینده ولی‌فقیه در لرستان مطرح کرد:

سپاه حضرت ابوالفضل(ع) سرمایه گران‌بهای مردم

سپاه حضرت ابوالفضل(ع) سرمایه گران‌بهای مردم

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: سپاه حضرت ابوالفضل(ع) محل عروج فرزندان رشید استان بوده که سرمایه گران‌بهایی برای اسلام و مردم بودند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد اظهارداشت: طی این هفته مراسم انتصاب فرمانده سپاه استان برگزار شد، سپاه حضرت ابوالفضل(ع) محل عروج فرزندان رشید استان بوده که سرمایه گران‌بهایی برای اسلام و مردم بودند و در زمان دفاع مقدس در میدان جنگ حضور داشتند و امروز هم در عرصه‌های دیگر حضور دارند.

وی افزود: برای این استان مهم است که این مسئولیت را چه کسی بر عهده می‌گیرد و طی مراسمی سردار باقری به‌عنوان فرمانده سپاه استان انتخاب شد و سردار کشکولی که مسئولیت‌های مهمی را داشته و ۹ سال در استان تلاش نمود که خدماتش ماندگار شد و از سوی فرمانده کل سپاه به‌عنوان مسئول قرارگاه صاحب‌الزمان(عج) منصوب شد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان عنوان کرد: تمام افکار و اندیشه در کشور باید متوجه پیشرفت کشور و استان در همه عرصه‌ها باشد و همه مدیران باید تلاش برای استان را مدنظر داشته باشند و توجه ریاست جمهوری به انسان‌های زاگرس‌نشین باید موردتوجه باشد تا به میدان عمل برسد.

وی تصریح کرد: تسریع در زیرساخت‌های استان مانند راه‌آهن و سد معشوره، تکمیل بیمارستان و احداث صنایع جدید که بیکاری را کاهش دهد و لازم است صاحب‌نظران باید متوجه این موضوعات باشند و ما به دنبال پیشرفت استان هستیم.

شاهرخی با اشاره به‌ روز عاری از خشونت، عنوان کرد: این حق وتو که در اختیار شیطان بزرگ نهاده شده یعنی گسترش خشونت و رژیم اشغالگر در میدان شکست‌خورده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از