حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
تحلیلگر مسائل سیاسی غرب آسیا:

شعله آتش بمب‌ها، دامن صهیونیست‌ها را خواهد گرفت

شعله آتش بمب‌ها، دامن صهیونیست‌ها را خواهد گرفت

تحلیلگر مسائل سیاسی غرب آسیا گفت: شعله آتش بمب‌هایی که بر سر مجروحان در بیمارستان ریخت، دامن صهیونیست‌ها را خواهد گرفت.

امیرعلی‌حیدر امیری در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک با اشاره به بمباران بیمارستان المعمدانی غزه، اظهارداشت: نتانیاهو با پشتیبانی و حمایت شیطان بزرگ جنایتی را رقم زد که جمع زیادی از مردم بی‌گناه غزه به شهادت رسیده و جمعی هم مجروح شدند.

وی افزود: رژیم اشغالگر با این اقدام نشان داد که به هیچ یک از اصول انسانی پایبند نیست لذا امروز همه جهان اسلام عزادار است و یک حرکت جهانی آغاز شده که ملت‌ها به خیابان آمده و در جهت محکوم کردن این اقدام رژیم کودک‌کش اسرائیل همه خشم خود را علیه آن‌ها فریاد می‌زنند.

تحلیلگر مسائل سیاسی غرب آسیا با بیان اینکه اشغالگران می‌خواهند مردم غزه را به زانو درآورند، تصریح کرد: بمباران‌‌هایی که انجام شده سبب شهادت زنان و کودکان زیادی شده است و این در حالیست که به واسطه خوی وحشی‌گری که دارند به این خون‌ریزی و جنایت‌های خود افتخار هم می‌کنند.

امیری بیان کرد: هدف رژیم صهیونیستی این است که محور مقاومت را به زانو درآورد اما مقاومت پایدار است و تا زمان اخراج آن‌ها از خاک فلسطین به کار خود ادامه می‌دهند.

وی گفت: کشورهای زیادی باور کردند که این‌ها خون‌ریز و جنایتکار هستند لذا امروز مردمان بسیاری در مقابل آن‌ها ایستاده و ملت‌های زیادی اعتراض خود را به صورت راهپیمایی و تجمع اعلام می‌کنند و در واقع این نقطه تحول در نبرد طوفان است.

وی خاطرنشان کرد: کمرنگ شدن شکست دشمن و یا تسلیم ملت غزه، توهم دشمن است و دنیا می‌فهمد این رژیم وحشتناک کشتار می‌کند و به پشتیبانی آمریکا به هر جنایتی دست می‌زند اما بدانند که شعله آتش بمب‌هایی که بر سر مجروحان در بیمارستان ریخت، دامن صهیونیست‌ها را خواهد گرفت.

تحلیلگر مسائل سیاسی غرب آسیا بیان کرد: بمباران بیمارستان غزه یکی از فجیع‌ترین جنایت علیه بشریت است و روی سیاه آن‌ها را سیاه‌تر خواهد کرد ولی قطعاً انتقام این جنایت گرفته می‌شود و ملت‌های مسلمان هم‌قسم شوند تا انتقام نگیرند ساکت نشوند.

امیری افزود: امروز همه وظیفه دارند در مقابل این جنایت رژیم کودک‌کش قیام کنند و با قلم، قدم، دل و نوشته همه باید بسیج شوند و در مقابل دنیای کفر ایستادگی شود و این جنایت هم محکوم و هم اینکه جنایتکاران به سزای اعمالشان برسند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از