حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد:

شهید رئیسی موفقیت‌ها را به برجام گره نزد

شهید رئیسی موفقیت‌ها را به برجام گره نزد

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد گفت: شهید رئیسی موفقیت کشور را به برجام و بیرون از مرز‌ها گره نزد و کشور را به دنبال گدایی از آمریکا و اروپا نفرستاد.

محمد برامکی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی یک نظام بی‌نظیر در جهان است که ظرفیت بالایی دارد و مردم می‌دانند صاحب اصلی این نظام خود آن‌ها هستند، مردم می‌دانند باید به چه فردی و چه جریانی رأی دهند که این جریان بتواند حافظ ارزش‌ها و اصول اساسی انقلاب اسلامی باشد.

وی با اشاره به اینکه رأی ندادن یک فرد به این معنی است که هیچ نظری در تعیین سرنوشت خود ندارد، افزود: باتوجه به دور دوم انتخابات حضور حداکثری و انتخاب اصلح مهم است که ان‌شاءالله مردم کار ناتمام را تمام کنند، ان‌شاءالله با استقرار یک دولت قوی و انقلابی بتوانیم مشکلات مردم را حل کنیم و راه شهید رئیسی را با قدرت و قوت بیشتری ادامه دهیم.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند یکی از دلایل موفقیت و توفیق دولت شهید رئیسی نگاه به ظرفیت‌های داخلی بود،‌ شهید رئیسی موفقیت کشور را به برجام و بیرون از مرز‌ها گره نزد و کشور را به دنبال گدایی از آمریکا و اروپا نفرستاد.

برامکی بیان کرد: هر رئیس‌جمهوری که بخواهد موفق شود باید به ظرفیت‌های داخلی تکیه کند، ظرفیت‌های داخلی ظرفیت‌های بی‌نظیر و سراسری هستند که هر وقت پای کار می‌آیند کشور و انقلاب را بیمه می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه یکی از خدمات بزرگ شهید رئیسی پای کار آوردن مردم بود، گفت: شهید رئیسی به جریانات غرب‌گرا و‌ نحله‌های غربی توجه نمی‌کرد، همه دنیا را می‌دید و دنیا را در چند کشور خلاصه نکرد.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد یادآور شد: دولت سیزدهم با فعال‌سازی ظرفیت‌ها به ویژه ظرفیت‌های داخلی در سه سال گذشته کارهای زیادی را در کشور انجام داد که از آن‌ها می‌توان به پیمان بریکس اشاره کرد که با توجه به ظرفیت‌های داخلی انجام شد.

برامکی بیان کرد: دولت آینده هیچ راهی ندارد جزء اینکه به ظرفیت‌های داخلی کشور تکیه کند، مردم هوشیار باشند که غربی‌ها واقعاً خیر و صلاح ما را نمی‌خواهند و می‌خواهند نگاه ما به دست آن‌ها باشند که در مناظرات دیدیم نگاه چه افرادی به داخل است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از