حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/08 شمسی | 2024/08/29 میلادی
در ششمین روز از هفته دولت؛

طرح گازرسانی روستاهای معمولان به بهره‌برداری رسید

طرح گازرسانی روستاهای معمولان به بهره‌برداری رسید

طرح گازرسانی به ۱۵ روستای شهرستان معمولان امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، در ششمین روز از هفته دولت، طرح گازرسانی به ۱۵ روستای منطقه میانکوه شرقی شهرستان معمولان با حضور سید حمیدرضا کاظمی نماینده پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی، محمد ناظری فرماندار شهرستان معمولان، انوری معاون مدیرعامل شرکت گاز استان، فرخ‌نژاد بخشدار افرینه و تعدادی از مسئولان معمولان به بهره‌برداری رسید.

این طرح گازرسانی با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال ۱۵ روستای منطقه میانکوه شرقی را تحت پوشش خود قرار داده است.

 

کلنگ‌زنی چهار پروژه آموزشی و ورزشی در معمولان 

همچنین کلنگ احداث سه مدرسه در روستاهای چم کبود، دره شوره و روستای بیرانوند و یک زمین چمن مصنوعی در معمولان به زمین زده شد.

سیروس شاکرمی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان معمولان در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه با هدف برچیدن مدارس کانکسی روستایی پیگیری‌های لازم جهت اخذ اعتبار و همچنین استفاده از حمایت خیران مدرسه‌ساز انجام شد اظهار داشت: در همین راستا و به مناسبت هفته دولت کلنگ مدرسه شهید ططرزاده در روستای چم کبود، مدرسه ولیعصر (عج) در روستای دره شور و مدرسه عدل در روستای بیرانوند به زمین زده شد.

وی افزود: یک زمین چمن مصنوعی نیز در روستای وره‌زرد چولهول کلنگ‌زنی شد که در مجموع برای ساخت مدارس و زمین چمن ۳۵ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

زمین مینی چمن مصنوعی در روستای قلعه نصیر معمولان با مساحت هزار و ۵۰ مترمربع و با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبار وزارت نفت و با پیگیری نماینده پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی احداث شده است.

 

تبدیل شهرستان معمولان به شهر سبز گازرسانی

محسن انوری معاون مهندسی و اجرا شرکت گاز لرستان در حاشیه این افتتاحیه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، با اشاره به گازرسانی به ۱۵ روستای شهرستان معمولان اظهار داشت: گازرسانی به ۱۵ روستای منطقه میانکوه شرقی معمولان با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: گازرسانی به ۲۴ روستای شهرستان معمولان توسط شرکت گاز لرستان در حال انجام است که در صورت بهره‌برداری، تمام روستاهای واجد شرایط گازدار شده و شهرستان معمولان به شهر سبز گازرسانی تبدیل می‌شود.

معاون مدیرعامل شرکت گاز لرستان عنوان کرد: گازرسانی به ۲۴ روستای معمولان ابتدای امسال آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.

طرح گازرسانی روستاهای معمولان به بهره‌برداری رسید
طرح گازرسانی روستاهای معمولان به بهره‌برداری رسید
طرح گازرسانی روستاهای معمولان به بهره‌برداری رسید

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از