حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/07/11 شمسی | 2024/10/02 میلادی
عملیات وعده صادق۲ هوشمندانه و به موقع بود
امام جمعه موقت خرم‌آباد:

عملیات وعده صادق۲ هوشمندانه و به موقع بود

امام جمعه موقت خرم‌آباد با اشاره به عملیات هوشمندانه، مدبرانه و به موقع وعده صادق ۲، گفت: شب گذشته عملیات بسیار مقتدرانه‌ای انجام شد و حساس‌ترین نقاط نظامی رژیم صهیونیستی مورد هدف قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، حجت‌الاسلام بهروز شمسی‌فر ظهر امروز در حاشیه تجمع اعتراض‌آمیز طلاب و روحانیون لرستان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهید نصرالله یک مکتب و راه است و بعد از شهادتش شاگردان ایشان قطعاً این راه را در محور مقاومت و حزب‌الله مستحکم و قوی‌تر ادامه خواهند داد.

وی با اشاره به عملیات هوشمندانه، مدبرانه و به موقع وعده صادق ۲، افزود: شب گذشته عملیات بسیار مقتدرانه‌ای انجام شد و طبق اذعان دشمنان حساس‌ترین نقاط نظامی رژیم صهیونیستی مورد هدف قرار گرفت.

امام جمعه موقت خرم‌آباد تصریح کرد: هدف حمله موشکی ایران این بود که پاسخ محکمی به رژیم کودک‌کش صهیونیستی داده شود و قدرت نظامی و هوایی این رژیم ضربه سنگینی بخورد.

وی بیان کرد: حضور و جشن مردم در نقاط مختلف به مسئولان این پیام را دارد که آن‌ها بدانند مردم پشتیبانشان هستند و از اقدامات مدبرانه و شجاعانه آن‌ها حمایت می‌کنند‌.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از