حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
تحلیلگر مسائل سیاسی:

فرار شاه نشان داد که باطل نابودشدنی است

فرار شاه نشان داد که باطل نابودشدنی است

تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: فرار شاه در ۲۶ دی‌ماه نشان داد که باطل نابودشدنی است.

غلامرضا یاسینی‌کیا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» با اشاره به ۲۶ دی‌ماه سالروز فرار شاه خائن از کشور، اظهارداشت: اگر ما به سنت‌های الهی نگاه کنیم، می‌بینیم که حق همیشه مطلق و شیطان هم شر مطلق است لذا در هر شرایطی حق ماندنی و شر و باطل رفتنی است.

وی افزود: اگرچه ممکن است گاهی شر، قدرت‌نمایی نماید ولی در نهایت شر و کفر رفتنی و نابودشدنی است که نمونه آن ۲۶ دیماه سالروز فرار شاه خائن بود که این فرد یکی از شرها و باطل‌های دنیا بود و دیدیم که محمدرضا پهلوی و صدام و کسانی که خیانت و جنایت‌های زیادی انجام دادند، چگونه از بین رفتند.

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: حکومت پهلوی در طول سال‌هایی که در کشور بودند، ثروت‌های زیادی را به غارت بودند که نمونه آن چندین چمدان طلا هنگام فرار بود که یک بخش از دزدی آن بود ولی در مجموع در طول حکومت منحوس پهلوی، ثروت‌های زیادی از کشور به غارت برده شد.

یاسینی‌کیا عنوان کرد: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران سرمایه‌های زیادی از کشور در اختیار بیگانگان بود ولی با پیروزی انقلاب در سال ۵۷ دست همه چپاولگران کوتاه شد اما با فرار شاه خائن از کشور ثابت شد که باطل و شر چگونه رفتنی شد.

وی خاطرنشان کرد: امروز ایران قوی و مقتدر به خاطر استقلال و خون شهداست و عصبانیت دشمن به دلیل کوتاه شدن دست آنها از منابع و منافع کشور است و ایران محکم و قوی به مسیر خود ادامه می‌دهد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از