حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/08 شمسی | 2024/08/29 میلادی
امام جمعه موقت کوهدشت مطرح کرد:

لزوم رفع مشکل کمبود آب در کوهدشت

لزوم رفع مشکل کمبود آب در کوهدشت

امام جمعه موقت کوهدشت گفت: مسئولان به‌ طور جدی پیگیر رفع مشکل کمبود آب در کوهدشت باشند چرا که مردم واقعاً در مضیقه هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا سبحانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کوهدشت، اظهار داشت: در دنیا اگر تلاشی می‌شود بایستی برای رضای خداوند متعال باشد، همه ما یک رزق و روزی، در دنیا داریم که قطعاً به آن خواهیم رسید، بزرگ‌ترین خسران برای انسان این است که از یاد مرگ غافل شود.

وی ضمن گرامیداشت هفته دولت، افزود: وفاق ملی را مشاهده کردیم، مجلسی که عصاره ملت است اتحاد و همدلی خود در رأی کامل به کابینه دولت چهاردهم را به نمایش گذاشتند.

امام جمعه موقت کوهدشت با اشاره به لزوم ارج نهادن به خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران، عنوان کرد: به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، فعالیت‌ها و خدمات زیرساختی و اساسی خوبی در کشور در حوزه‌های مختلف آب‌رسانی، جاده‌سازی، برق‌رسانی و... صورت گرفته است که بایستی این خدمات در هفته دولت تبیین گردد و به مردم اطلاع‌رسانی شود.

وی تصریح کرد: شهر کوهدشت امروز در زمینه آب بسیار در مضیقه می‌باشد، این مردم اگر مطلع شوند که مشکلات از کوتاهی مسئولان نیست ناراحت نمی‌شوند، خوب است به سنتی تبدیل شود که هر هفته در خطبه‌ دوم نماز جمعه، به مشکلات شهر پرداخته شود و مسئول مربوطه نیز در این تریبون پاسخگوی مردم باشد و با همدلی به سمتی حرکت کنیم که مشکل مربوطه برطرف شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از