حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/08/07 شمسی | 2024/10/28 میلادی
مراسم شبی با شهید نقوی در بروجرد برگزار شد

مراسم شبی با شهید نقوی در بروجرد برگزار شد

مراسم شبی با شهید نقوی، از شهدای پدافند هوایی در بروجرد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، شامگاه یکشنبه مراسم شبی با شهید مهدی نقوی از شهدای پدافند هوایی، با حضور پرشور مردم شهیدپرور بروجرد در مسجد حضرت ولی‌عصر (عج) برگزار شد.

محمد پاپی‌نژاد پیشکسوت دفاع‌مقدس در مراسم شبی با شهید نقوی که در مسجد حضرت ولی‌عصر (عج) برگزار شد، اظهار داشت: شهید نقوی در نبرد با خون‌خوارترین رژیم به شهادت رسید و امروز ایران با افتخار اعلام می‌کند که در مقابل جبهه کفر ایستاده است.

وی افزود: پشت صحنه همه این اتفاقات آمریکاست که حمایت همه‌جانبه از رژیم‌ صهیونیستی دارد و چند شب پیش به خاک جمهوری اسلامی ایران حملات هوایی می‌کند که از مدافعان و عزیزان ما در ارتش که دلاورانه مقابله کردند، تشکر می‌کنیم و می‌خواهیم درس عبرتی به رژیم‌ صهیونیستی داده شود که دیگر جرات نکند به کیان اسلام دست‌درازی کند.

پیشکسوت دفاع‌مقدس تصریح کرد: لحظات حساسی را می‌گذرانیم و حضور مردم در مراسم استقبال و شبی با شهید نشان می‌دهد که ملت ما حامی نیروهای مسلح است و آماده هستند تا فرامین رهبری اجرایی شود.

پاپی‌نژاد بیان کرد: به فرموده رهبری، نه شتاب‌زده عمل می‌کنیم و نه تعلل می‌کنیم، ملت ما منتظر پاسخ کوبنده به رژیم‌ صهیونیستی است و خون شهید قهرمان ما که امروز بر دوش مردم مورد استقبال قرار گرفت، پایمال نخواهد شد.

وی بیان کرد: خون شهدا دامان آمریکا را خواهد گرفت و اگر رژیم‌ صهیونیستی از امکانات و ظرفیت‌های آمریکا استفاده نمی‌کرد، نمی‌توانست کاری کند.

پیشکسوت دفاع‌مقدس یادآور شد: نیروهای مسلح ما با روحیه بالا از وطن دفاع می‌کنند ولی همین که رژیم‌ صهیونیستی جسارت کرده‌اند، باید پاسخ بگیرند و منتظر پاسخ هستیم و این انتظار را از شورای عالی امنیت ملی داریم که تشکیل جلسه داده شود و مانند وعده‌های صادق باز هم پاسخ محکمی داده شود.

پاپی‌نژاد با بیان اینکه ۱۳ آبان، ملت ایران با حضور خود پاسخ سختی به دشمن می‌دهند، گفت: در این روز همه به میدان خواهیم آمد تا بگوئیم که ملت ایران همه این جنایات را از آمریکا می‌داند و این اقتدار ایران را در روز ۱۳ آبان نشان می‌دهیم.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از