حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
رئیس ستاد انتخابات لرستان:

مردم نسبت به نظام اسلامی تعهد دارند

مردم نسبت به نظام اسلامی تعهد دارند

رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت: مردم همواره ثابت کردند پای آرمان‌های دینی، ملی و میهنی هستند و نسبت به نظام اسلامی تعهد دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، احسان یاوری ظهر امروز در محل ستاد انتخابات لرستان در جمع خبرنگاران، ضمن تشکر از حماسه حضور مردم در انتخابات، اظهار داشت: مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز آغاز شد و تاکنون هیچ مشکل خاصی وجود نداشته است و همه فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و عوامل اجرایی، نظارتی، امنیتی و انتظامی در آمادگی کامل قرار دارند تا انتخابات را به نحو مطلوب و در شرایط مناسب برگزار کنند.

وی افزود: تا این لحظه افزایش بسیار خوب مشارکت را نسبت به هفته گذشته شاهد هستیم و پیش‌بینی می‌کنیم شاهد رقم خوردن یک مشارکت خوب در این مرحله باشیم، مردم همواره ثابت کردند پای آرمان‌های دینی، ملی و میهنی هستند و نسبت به نظام اسلامی تعهد دارند.

رئیس ستاد انتخابات لرستان با اشاره به اینکه مردم می‌توانند با کارت ملی یا شناسنامه رأی دهند، تصریح کرد: مانند دوره گذشته هزار و ۶۳۸ شعبه اخذ رأی در سراسر استان داریم و ۲۵ هزار نفر درگیر برگزاری انتخابات هستند که آموزش‌های لازم به آن‌ها داده شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از