حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان خبر داد:

مسدودی برخی از راه‌های لرستان در پی بارش‌شدید

مسدودی برخی از راه‌های لرستان در پی بارش‌شدید

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: گردنه پای‌آستان کوهدشت و جاده معمولان - پلدختر بر اثر بارش شدید باران و ریزش کوه مسدود شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، مهدی پازوکی صبح امروز در جمع خبرنگاران در رابطه با وضعیت راه‌های استان با توجه بارش‌ها اظهارداشت: بارش شدید باران و ریزش کوه سبب مسدودی محور مواصلاتی کوهدشت به گراب در منطقه گردنه‌پای آستان شد، همچنین محور قدیم خرم‌آباد به پلدختر (بعد از معمولان) مسدود شده است.

وی افزود: مسیر جایگزین گردنه پای‌آستان محور کوهدشت به کوهنانی (کارخانه گچ) و مسیر جایگزین دسترسی خرم‌آباد به پلدختر نیز محور آزاد راه خرم‌آباد به اندیمشک (آزاد راه خرم‌زال) در نظر گرفته شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان به تلاش راهداران برای بازگشایی مسیرهای مسدود شده اشاره کرد و گفت: از هم‌وطنان درخواست داریم در صورت امکان از سفرهای برون‌شهری اجتناب کنند اما در صورت ضرورت داشتن تجهیزات زمستانی لازم است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت این سامانه بارشی قوی بامداد سه‌شنبه ادامه دارد تصریح کرد: به دلیل بالا آمدن سطح آب و آبگرفتگی، مردم از تردد در سطح شهر و توقف در کنار رودخانه‌ها و کانال‌های آب اجتناب کنند.

پازوکی گفت: با توجه به بارش‌ها، کلیه دستگاه‌های خدمات‌رسان، نیروهای امدادی و عملیاتی استان لرستان در آماده‌باش به سر می‌برند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از