حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد:

مشارکت حداکثری در انتخابات دشمن را شکست می‌دهد

مشارکت حداکثری در انتخابات دشمن را شکست می‌دهد

عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: جایگاه ایران در دنیا و منطقه به دلیل قدرت مردمی است که با همه وجود پای نظام‌ایستاده‌اند و با مشارکت حداکثری در انتخابات دشمن را شکست می‌دهند.

رضا بیرانوند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، با اشاره به رویداد مهم انتخابات اظهارداشت: نظام جمهوری اسلامی ایران برمبنای رأی مردم شکل گرفته است، اکنون بعد از گذشت ۴۵سال مردم نوع حکومت و مدیران را انتخاب می‌کنند که در زمینه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی مدیریت داشته باشند.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات افزود: کشور‌های مخالف نظام جمهوری اسلامی قصد دارند مردم را دلسرد کنند که آن‌ها در انتخابات شرکت نکنند اما باتوجه به دیدگاه مردم آمار مشارکت همیشه در کشور ما بالا بوده است و دشمنان نظام همیشه با شکست مواجه می‌شوند.

عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد تصریح کرد: می‌بینیم که نظام جمهوری اسلامی در زمینه‌های مختلف از اکثر کشور‌های دنیا بهتر و موفق‌تر عمل کرده است بنابراین مردم باید با حضورشان در انتخابات سالمی که برگزار می‌شود نماینده اصلح و شایسته را برای پیشرفت کشور انتخاب کنند.

بیرانوند بیان کرد: اگر کشوری یک سال جنگ‌زده باشد متحمل پسرفت زیادی می‌شود، کشور ما هشت سال درگیر جنگ بود اما روز به روز شاهد پیشرفت کشور در زمینه‌های مختلف تکنولوژی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی هستیم.

وی عنوان کرد: دشمنان نظام به این دلیل کشور ما را مورد هدف قرار داده‌اند چون می‌دانند ایران یک کشور ابر قدرت و در حال رشد است، جمهوری اسلامی در خاورمیانه حرف اول را می‌زند و جایگاه ایران در دنیا و منطقه به دلیل قدرت مردمی است که با همه وجود پای نظام‌ ایستاده‌اند و با مشارکت حداکثری در انتخابات دشمن را شکست می‌دهند.

عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: جمهوری اسلامی حکومت مردمی است، نوع انتخاب در کشور ما آزاد است و مردم نامزد مورد نظرشان را در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان به راحتی انتخاب می‌کنند.

بیرانوند یادآورشد: شاید مشکلات و کمبود‌هایی در کشور و استان وجود داشته باشد اما می‌دانیم که مسئولان برای حل مشکلات و رفع دغدغه‌های مردم فعالیت می‌کنند، مردم نیز مشکلات را کنار می‌زنند و در انتخابات با مشارکت حداکثری فرد اصلح و شایسته را انتخاب می‌کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از